TÄVLING: DIVINE SWEATER

Minns ni inlägget jag skrev för någon vecka sen om den här ursnygga tröjan jag fick hem från Modekungen? (länk till inlägget här). Jag fick i veckan hem ett till ex utav just den tröjan i samma färg.. Så jag tänkte att jag kunde tävla ut den åt er eftersom jag inte har användning utav två likadana tröjor! Så vi kör igång en liten tävling nu, för att vara med och tävla så ska du lämna en kommentar till detta inlägg och berätta att du är med och tävlar. Vill du ha en dubbelt så stor chans att vinna så ska du gilla min blogg på bloglovin (länk). Jag avslutar den här tävlingen den 19/1 ♥ Good luck!!
Photographs&Editing: Annis (ME)
Postat av: Stephanie sköld

Är med och tävlar! 😊

Postat av: Sanna brodin

Jag är med och tävlar! Har gillat den på bloglovin ❤️

Postat av: Anonym

Hej! :) jag är med och tävlar!

Postat av: Vanja

Hejsan! Jag är med och tävlar! :)

Postat av: Therése Kallur

Åh, snygg! Jag är med och tävlar :)

Postat av: Saragunmarie

Åh, jag blev störtförälskad i den där tröjan då du bloggade om den!! Jag är definitivt med! :D

Den där färgen skulle passa perfekt till mitt röda hår! :)

Jag följer dig på Bloglovin' sen tidigare, och nu gillar jag det här inlägget där också.

Postat av: kajsa

Jag är med! Följer dig redan på bloglovin och gillade inlägget där :)

Postat av: ∞NORA∞

Super fiin!! :D Är med! <3 Gillar din blogg på bloglovin <3

Postat av: Julia

Jag är gärna med:)<3

Postat av: Victoria

Jag är med å har gillat!! Sååå snygg. Färgen är perfekt!

Postat av: liselotte

Jag är med, följer dig redan på bloglovin. Mvh Liselotte

Postat av: Nathalie

Jag är med och tävlar!:) superfin tröja!

Postat av: Mel

Åh jag vill vara med, en perfekt tröja till innan våren. Jag gillar/följer redan på bloglovin. :)

Postat av: Ida ♥

Åh jag är med!! Jag följer dig redan via bloglovin hihi! :'D Håller tummarna! ♥

Postat av: Julia

Jag är med! :)

Postat av: Malin Svensk Björck

Jag är med och tävlar :-)

Postat av: Wilma

Jag är meeeed! :)

Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Jag är med. Jag följer dig redan på bloglovin & gillade det här inlägget :)

Postat av: Izabella

Jag är med och tävlar, har också gillat din blogg på bloglovin :)

Postat av: Alexandra Eriksson / Fotografering & Webbdesign

Jag vill gärna vara med! :) Och jag följer dig på bloglovin'.

Postat av: Anonym

Jag är definitivt med! :)

Postat av: Belma

Jag är med ! :)

Postat av: Camilla

Jag är med och tävlar! :)

Postat av: Jojo

Snygg den var!

Postat av: Iris

Ååååh! Kul! Jag är med! Kram <3

Postat av: hannah lindberg

Jag vill vara med och tävla. Jag följer dig nu på bloglovin!:)

Postat av: Alicias FOTOBLOGGღ

Jag är mer än gärna med och tävlar, jag gillade din blogg och började även följa den på Bloglovin, kram! (:

Postat av: Stina

Jag är med och tävlar!

Postat av: Tove

Jag är med!
(följer på bloglovin)

Postat av: My Thulin

jag är gärna med :D följer dig påbloglovin ocks å:D kram

Postat av: Louise Linderoth

Jag vill vara med och tävla om denna, supersnygg ju! Har gillat på bloglovin :)

Postat av: Sonya

Jag är med! Dog när jag såg tröjan, och vad glad jag blev när jag läste texten :D Har gillat din blogg på bloglovin också!

Postat av: Victoria Holmqvist

Så fin! Jag är självklart med och tävlar! :)
Jag följer dig på bloglovin :)

Postat av: Stella

Åh jag är med!! Superfin tröja verkligen.
Följer dig på bloglovin' sedan år tillbaka, passade på att gilla inlägget där också så att fler kan se det.
Håller tummarna! Kram

Postat av: Sanna Suomela

Jag vill gärna vara med & tävla! =) Jag följer dig på bloglovin :)

Postat av: Elin

Jag är definitivt med och tävlar! :)
Gillar din blogg på bloglovin också.

Postat av: Anonym

Jag är gärna med och tävlar :)

Postat av: Reporter|Olivia

Jag är med. :D

Postat av: Vendela

Hej jag är med och tävlar! Följer dig på Bloglovin.
Mysig den ser ut och jag älskar färgen!

Postat av: Emelie

Jag är med :)

Postat av: Moa Engquist

Klart jag är med och tävlar om denna skitsnygga tröja!
Jag har även gillat inlägget på bloglovin :)

Kram

Postat av: Stina Mattsson

Jag är absolut med! Följer redan dig via bloglovin! :D

Postat av: Madeleine

Jag är lätt med & följer dig på bloglovin :D

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Jag är med :)

Postat av: Antonia

Detta är nog den snyggaste stickade tröjan jag någonsin sett! Jag är lätt med och tävlar :)

Postat av: Anonym

när lottar du ut julkalendern priserna? :)

Postat av: Samantha

Hej, gud vilken fin blogg. Jag har själv precis börjat blogga igen på min, skulle vara jättekul om du hade lust att kolla in den! Kram :)

Postat av: GABRIELLA-MODE

Sv: tack detsamma :)

Åh så härlig och fin tröja !:D

Postat av: Louiisefoto

Sv. Tack , du har med väldigt fin blogg

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Jag är gärna med, har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/01/06/troja-191/

Följer dig på bloglovin, Anna Karlsson/En Mölnbobos Liv

Postat av: Karin Lygnersjö

Sv: Tack snälla du! :)

Postat av: Jeanette

Åh - jag är gärna med och tävlar! Håller tummarna!

God fortsättning!

Postat av: Camilla

Jag är med och tävlar. Åh, vad varm och snygg den ser ut, precis vad jag behöver!

Denna håller dig go och varm,
skyddar så klart din frusna barm. :)

Postat av: chanelle

Är med, har både gillat inlägget och följer dig på bloglovin! :)

Postat av: Isabelle

Jag är gärna med och tävlar! :)
Följer dig redan på bloglovin så gillar inlägget som nr 14

Postat av: Johanna Mårtensson

Klart att jag är med:) Jag skulle så gärna vilja gå runt i denna urläckra tröja....

Postat av: Linda Öhlin

Vilken läcker tröja! Är med och tävlar och hoppas på vinst. Snygga vardagskläder är det bästa som finns. Denna får definitivt våren att kännas närmare :)

Postat av: AvaAyaya

Jag är med och tävlar.
Jag följer dig på Bloglovin', jag har också gillat inlägget (nummer 15)

Postat av: Natthakan

Jag är med! :)

Postat av: Alice

Åh jag är med! Tröjan är jättefin :D

Postat av: Victoria

Jag är med! :D
Jätte kul att du har en tävling för vi har rätt så lik klädsmak! hoppas att jag vinner! ♥♥♥Kram ♥♥♥ :D

Postat av: Gabriella

Jag är med och tävlar! följer din blogg på bloglovin, 390 följare just nu! :)

Postat av: Jenny

jag är med :)

Postat av: Malin Hansson

Jag är med och tävlar, följer även dig på bloglovin' :-)

Postat av: Ebba Agert

Jag är med och tävlar! Gillar även på bloglovin!

Postat av: Tilia

Jag är med och tävlar! :)

Postat av: Linnea

Så himla snygg och mysig tröja, jag är jättegärna med! ♥

Postat av: Elin

Sjukt snygg tröja! Jag är självklart med!

Postat av: Julia

Jag är med!^^

Postat av: Saga

Jag är med och tävlar!

Postat av: Julianna Fredriksson

Hej!
Jag är jättegärna med i din tävling.
Följer din blogg.

Mvh [email protected]

Postat av: Emma

Tack vad snällt,, din blogg är med jättehärlig! :)

Vad kul med tävling, jag är med! Kram :)

Postat av: Lina Eckerström

God morgon !

Jag är självklart med !
Följer dej på bloglovin sedan innan :)

Ha en fin dag !

Postat av: Frida Torehov

Jag är med och tävlar! Såklart, urskön tröja!

Postat av: Emelie

Den är ju ursnygg- jag är med!:)

Postat av: Tilda

Jag är med! :)

Postat av: Mikaela

Jag är med!
Tröjan är super fin och verkar super mysigt! Älskar färgen också!
Följer redan din blogg på bloglovin.
Puss

Postat av: Marica

Åh den är så himla fin! Jag är med! <3

Postat av: Camilla Wihlborg

Är gärna med ♥

Postat av: Marta

Jag är med! :D Har inlägget gillat på bloglovin :)

Postat av: Hannapalms

Jag är med och tävlar! Gillar på bloglovin :)

Postat av: FELICIA-

Jag är med! :)♡

Postat av: Julia

Så snygg! Jag är med och tävlar!

Postat av: Frida Bergner

Jag är självklart med och tävlar.
Den är ju bara så snygg, och ser så skön ut.

Följer dig via bloglovin som nr 393

Postat av: Jasmine

Jag vill vara med! Jag följer dig på bloglovin (med min blogg - megafistairpumprave.blogg.se)

Postat av: linda

jag är med:D

Postat av: Victoria

jag är med :)

Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Jag är med! Så snygg och mysig tröja! Skulle matcha den med ett par svarta jeans och ett par boots!

Postat av: alexandra

Jag e med!:)

Postat av: alexandra

Jag e med!:)

Postat av: chanette andersson

KLART man är med....
jag gillar din blogg sen inna på bl

Postat av: Emlisch

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR SÅKLART =)

Postat av: Angelica

ÅÅh gud vad fin!! :* Klart jag är med och tävlar :D

Kraaam

Postat av: malin

Jag vill va med :)

Postat av: Anonym

Åh, vad snygg!
Jag är med och följer dig sen innan på bloglovin :)
kram

Postat av: agnesandersson

Åh, vad snygg!
Jag är med och följer dig sen innan på bloglovin :)
kram

Postat av: Jossi

Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla! :) :)

Postat av: Pernilla Henriksson

Jag är med i tävlingen, tröjan är ju sjukt snygg. Älskar detaljerna och den mysiga färgen!

Postat av: Josefine

Jag är med och tävlar! :)

Postat av: Celine

Jag är meeed!! :)

Postat av: Emma

Jag är jättegärna med och tävlar om den sjukt fina tröjan, du har alltid så fina kläder! Klickade in på blogovin också ;)

Postat av: Carro

Åh vilken fin tröja, jag är gärna med och tävlar!
Gillar på bloglovin.

Postat av: Jessika

Jag är jättegärna med och tävlar ;)

Postat av: Katarina

Jag är med och tävlar!

Postat av: maja

Jag vill vara med

Postat av: Samantha

Jag e gärna med i tävlingen om tröjan

Postat av: Ragna Marie

Hej!
Ja, jisses så snygg, är jättegärna med!
Följer via bloglovin..
Ha det så fint!

Postat av: Rebecca Lundqvist

Jag är med och tävlar, och jag drar och gillar på bloglovin dirr ;)

Postat av: Linda

Jag är med :)

Följer dig på bloglovin och gillar inlägget :)

Postat av: Johanna

Jag är med och följer dig sen innan :)

Postat av: Alexandra eriksson

Jag vill jätte gärna vara med och tävla! Vilken ära det vore att få bära en lika dan tröja som du har ;)
Ha det så bra!
Alexandra

Postat av: Caroline

Jag är gärna med och tävlar, tröjan ser supermysig ut :)

Postat av: Madeleine

Jag är med och tävlar :)
Har gillat din blogg på bloglovin

Ha det bra, kram!

Postat av: Kajsa

Jag är med, följer redan & gillar inlägget
( nummer 19 )på bloglovin! :D

Kram!


Postat av: maja sjögren

Jag vill vara med

Postat av: maja sjögren

Jag vill vara med

Postat av: maja sjögren

Jag vill vara med

Postat av: Jenny E

Wow vilken snygg tröja! :D jag är med!

Postat av: Annika

Jag är med. Följer dig även på bloglovin nu.

Postat av: Kristina

Läcker. Har det där extra!

Postat av: Alexandra

Jag är med och tävlar! :)

Postat av: Cassandra

Jag är med och tävlar! Tröjan var ur snygg!

Postat av: Wilma Lageholm

Är med! följer via bloglovin ! :D

Postat av: Birgitta Abrahamsson

Hej!
Om jag vinner nu så ska min älskade dotter få den fina tröjan av mig. Hon har nyligen övervunnit svår cancer med tuffa cellgiftsbehandlingar. Är så tacksam att hon lever! Så jag tycker hon behöver lite ljus i tillvaron. Håller tummarna hårt!

Kram Birgitta

Postat av: Rolf Abrahamsson

Hejsan!
Skulle vara så roligt om jag fick vinna nu. Då ska min kära fru få vinsten av mig. Hon ställer upp på andra till 100% och tänker minst på sig själv. Hon är guld värd och jag älskar henne så. Hoppas på min tur nu!

Mvh Rolf

Postat av: Madelene Abrahamsson

Hej!

Så kul med tävling. Jag tycker verkligen att jag är värd få att vinna den fina tröjan då jag haft ett väldigt kämpigt år med svår cancer och tuffa cellgiftsbehandlingar. Det skulle vara en fin present till mig själv. Håller tummarna riktigt hårt!!!
Kram Madelene

Postat av: Robert Schirman

Hallå! Självklart vill jag vara med och tävla. Om jag vinner ska jag ge tröjan till min älskade flickvän. Hon har varit helt sängliggande i elakartad cancer som hon nu äntligen övervunnit! Hon betyder verkligen allt för mig och det skulle kännas helt underbart att få ge henne den. Vet att hon skulle bli jätteglad! Håller tummar och tår!!!

Mvh Robert

Postat av: Hanna

Hej!
Jag är gärna med i tävlingen!

Hoppas. :)

Postat av: vendela

jag är med! :)
den var riktigt fin!

Postat av: Kexin hou

Jag är med!

Postat av: martina herzig

Herregud vad snygg skulle verkligen vilja ha den! Vill vara med och tävla!

Postat av: Moa

Jag är med, sjukt fin tröja :)

Postat av: Ebba

Hej! Jag är jätte gärna med och tävlar :) gillat din blogg på bloglovin!

Kramar, Ebba

Postat av: Berit

Hej! så snygg tröja, jag är mer än gärna med och tävlar, skulle va så kul att vinna eftersom att jag aldrig vinner någonting! :)

Postat av: Jessica

Jag är med och tävlar! följer även din blogg på bloglovin! :)

Postat av: avaaya

Vilken snygg och mysig tröja!
Jag är med och tävlar.
Jag följer dig på Bloglovin' som theartyfashionista.blogg.se
Jag har också gillat inlägget.

Postat av: Kristina Fransson

Är gärna med och tävlar om den fina tröjan. Följer dig på bloglovin nu !

Kramiz Kristina Fransson

Postat av: Marthina Lundström

Tusan va snygg!!
Precis min färg och jag skulle verkligen bli överlycklig om jag vann!
Tack vare alla högtider så har det varit alldeles för mycket klädångest på sista tiden och jag skulle behöva ett nytt plagg i garderoben ;)
Vet inte riktigt hur man följer på bloglovin ? Men jag tipsar om din blogg på min Facebook :D
https://www.facebook.com/MarthinaLundtsrom
Vänligen,
Marthina Lundström

Postat av: linnea gullarbergs

jag är med!

Postat av: Anonym

Jag är med! Följer din blogg på blogglovin' :)

Postat av: Anonym

Jag är med! Följer din blogg på blogglovin' :)

Postat av: Emma Johansson

Jag är med! Följer din blogg på blogglovin' :)
(mina uppgifter försvann så skriver en ny kommentar)

Postat av: Emma Johansson

Jag är med! Följer din blogg på blogglovin' :)
(mina uppgifter försvann så skriver en ny kommentar)

Postat av: Annika

Jag är gärna med och tävlar, blev nr 402 som följare på bloglovin.

Postat av: Caroline Lundberg

Jag är såklart med! Den är ursnygg!! Har också gillat! Puss

Postat av: Linn

Är med

Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar och skulle gärna vilja vinna denna snygga tröja.

Följer dig även på bloglovin sedan tidigare.

Kram Sanna

Postat av: Millah

Wow så läcker, jag är absolut med och tävlar :)

Följer på bloglovin

Hoppas verkligen på tur :) Kramar // Millah
[email protected]

Postat av: Malin

Kul tävling!

Jag är gärna med. :)

Så snygg tröja, härligt med lite färg!
Denna hade varit mysig och gå runt
i nu på vintern. :)

Följer dej redan på bloglovin, så gillade inlägget som nr 20.

Postat av: Rebecka.S

Jag skulle vilja vinna tröjan eftersom jag älskar att använda stora mysiga stickade tröjor men tyvärr har jag inte råd att köpa så många :/
Skulle bli så glad om jag fick tröjan eftersom den ser så mysig och fin ut!
Älskar din blogg btw kram <3

Postat av: maja sjogren

Jag vill vara med

Postat av: Veronica

Gud va fin tröja! Skulle gärna vilja vinna! :)

Postat av: Ellinor

Åh vilken drömtröja! Är med och tävlar och följer på bloglovin :)

Postat av: Hanna Wahlström

Jag är med!:D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: