DIVINE SWEATER

Säg hej till min nya tröja från Modekungen.se. Super mysig och snygg, kommer användas flitigt i vinter. (länk till tröjan). Det är även frifrakt världen runt hos Modekungen just nu, så passa på att klicka hem något fint du med! ♥
Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Annis (ME) Product: Modekungen.se.
Sponsrat inlägg. 
Postat av: Sandra

Åh vilken snygg tröja!!

Postat av: Anonym

Åh så fin! Den ser jättemysig ut och har verkligen den perfekta färgen! :)

Postat av: Showbrains

Hur snygg som helst! Måste kolla in den!

Postat av: kajsa

Åh vad fin den är! Den ser så gosig ut och färgen är såå snygg :)

Postat av: Maja!

Snygg tröja och jätte fina bilder! :)

Postat av: Anders

Fin tröja. ;)

Postat av: Kaffehörnan

Den var snygg

Postat av: Johanna

Sjukt snygg :)

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

snygg

Postat av: amanda

så fin och mysig tröja!

Postat av: Jarina

Åh vad mysig!

Postat av: Petra

så snygg! har tittat på den flera gånger men inte riktigt kommit till skott, det kanske är dags nu

Postat av: Linda

Åh, jag vill vara med, vilken pastelldröm! :) Lägger till dig på bloglovin också, såklart!

Postat av: Alexandra eriksson

Jag vill jätte gärna vara med och tävla! Vilken ära det vore att få bära en lika dan tröja som du har ;)
Ha det så bra!
Alexandra

Postat av: Alexandra eriksson

Jag vill jätte gärna vara med och tävla! Vilken ära det vore att få bära en lika dan tröja som du har ;)
Ha det så bra!
Alexandra

Postat av: Marthina Lundström

Tusan va snygg!!
Precis min färg och jag skulle verkligen bli överlycklig om jag vann!
Tack vare alla högtider så har det varit alldeles för mycket klädångest på sista tiden och jag skulle behöva ett nytt plagg i garderoben ;)
Vet inte riktigt hur man följer på bloglovin ? Men jag tipsar om din blogg på min Facebook :D
https://www.facebook.com/MarthinaLundtsrom
Vänligen,
Marthina Lundström

Postat av: Carina B

Hej! Följer dig nu på bloglovin som Carina B, läääängtar till första vårpromenaden med jeans, den här fina tröjan och goda vänner :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: