Tävlar ut 25 Rihannaburkar

Som de flesta utav er redan vet så kommer ju Rihanna till sverige. Jag har fått äran att lotta ut 25 stycken specialdesignade NIVEA cremeburkar med Rihannamotiv (10ml) till mina läsare :) Allt ni behöver göra för att vara med är att gilla NIVEA på facebook, hääär! Sedan lämnar ni en kommentar till detta inlägg så jag vet att ni är med! :) Som vanligt så kan ni få DUBBELT så stor chans om ni skriver om tävlingen i eran blogg och länkar till NIVEA och till DETTA tävlingsinlägg. Jag drar ut 25st vinnare 23/10! Lycka till! ♥
Postat av: sofie andersson

Är med! Och gillar redan de på facebook :D

Postat av: Maggy

Är med och gillar redan :'D

Postat av: Kajsa

Jag är med! Gillade på FB just! <3

Postat av: Emma S

Jag är med och har länkat om det på min facebook sida! :D

Postat av: Mia

Är med och gillat på facebook!

Postat av: KAROOFOTO

jag är med :D

Postat av: Danno- Foto & Vardag

är med! :D Har skrivit om det på min blogg också! http://xdanno.webblogg.se/2011/october/tavlar.html#comment



Hoppas det går fast man bor i finland! ;)

Postat av: Rebeckah

Jag är me och tävlar, jag har gillat på Facebook och även skrivit om tävlingen i min blogg! :) http://sosrebeckah.blogg.se/2011/october/nivea-feat-rihanna.html Kram! <3

Postat av: Anonym

jag är med! gillar sidan på facebook och här är inlägget jag skrev om tävlingen om!: http://vashappening.blogg.se/2011/october/ar-med-och-tavlar.html#comment

Postat av: melanie

jag är med och jag gillar på facebook nu:)

Postat av: JENNIFERFOTON

Jag är med! :D

Postat av: Marina

Jag är med och tälvar! :)

Har skrivit om tävling på min blogg också: http://marinas.devote.se/blogs/13221443/med-och-taevlar.htm#WriteComment

Och gillat Nivea på Facebook. :)

Postat av: Sanna

Jag är med och tävlar! :)

Postat av: TinaZ

Jag är gärna med. Gillar redan Nivea(Tina Zach) och har tipsat: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/10/vinn-en-nivea-cremeburk-med_16.html

Postat av: EMMA

Jag hade gjärna velat vara med och tävla,

men har tyvärr inte facebook :/

Postat av: Madde

är med och har gillat på facebook:'D

Postat av: Anna

jag har gillat på facebook :)

Postat av: julia

jag är med :)

Postat av: EllenOtendal

Jag är med och har gillat! :D

Postat av: alexandra | fotoblogg

jag är med och gillade på faceboook :)

Postat av: Evelina

Jag har gillat Niveas sida och jag är med och tävlar! :D

Postat av: Carla - fotografi

Visst kan jag vara med!

Postat av: olivia

Jag är med,bloggar om de också! :)

Postat av: Josefina

Jag har gillat Niveas sida och jag är med och tävlar :)

Postat av: Elin

Jag är med och tävlar! :D <3

Postat av: clara

Jag är med och har gillat på facebook nu :)

Postat av: linnea

åh vad coolt, jag är med! gillar nivea på facebook och nu håller jag bara tummarna :)

Postat av: Linnéa

Jag är med :) men har tyvär ingen blogg :(

Postat av: Malin Börjesson

Jag är med :)



har gillat NIVEA på facebook & har gjort ett inlägg om det! :)



kram!

Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Jag är med, även fast jag har en likadan tävling! ;)

Postat av: wilma

Jag är med Gillade på fb och ska fixa inlägg med!



http://wilmaaaoscarsson.blogg.se/2011/october/rihanna.html#comment

Postat av: Anonym

Oj vilken kul tävling :) Synd att man inte har facebook. Kan man köpa burkana i butik?

Postat av: Lina S

Hej, jag har gjort som du skrivit gillar ochså!



Och kopierat bilden och lagt ut på fb så andra kan täcla också! :)))

Postat av: Adriana [ACphoto.blogg.se]

Jag är med(:

Postat av: annie

jag är med ! :)

Postat av: chanette

chanette svensson gillar på fb



min snustorra hud vill vinna denna burken.

dessutom e den ju rå snygg med underbara rihanna på

Postat av: Clara

Hej, jag är med! Gillar redan på Facebook :)

Postat av: Tilda

Jag är me :)

Postat av: Anna

vill vara med, har gillat <3

Postat av: M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Jag är med! Gillar på fb! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: