TÄVLING - Presentkort värde 300 SEK!

I samarbete med internetbutiken SUMOpix.com startar jag nu en tävling, där du kan vinna ett presentkort på 300 kr på fotoprodukter från SUMOpix. Där kan du beställa canvasbilder, fotoböcker, fotokalendrar och liknande i alla slags former och storlekar till ett bra pris.
Bäst av allt: Alla kan delta i tävlingen!

Du deltar genom att svara rätt på denna frågan: Vilken är den minsta storleken på canvasbilder som du kan beställa på SUMOpix.com?

Posta ditt svar i kommentarsfältet nedan så är du med och tävlar. Vill du ha en extra chans att vinna kan du blogga om tävlingen i din blogg, då ska både detta tävlingsinlägget OCH SUMOpix.com vara länkade. Det är okej att låna bilden om du ska skriva ett inlägg i din egna blogg.

Tävlingen avslutas den 23 oktober , Lycka till! ♥

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
Postat av: nelena

var så lite så ^^

Postat av: Jennifer [fotoblogg]

20 x 20 cm

är minsta storleken :)

Postat av: alva [sweetestmemories]

20x30 cm och 2 cm tjock är den minsta storleken :D

Postat av: carolina

Jag är med, 20x20 är det minsta!

Postat av: Olivia

Postat av: JSwalander - Foto & Bloggdesign

du kan tävla om en reflexskräm hos mig ;)

Postat av: Olivia

Hejj :)

20x20 är den minsta storleken:)

Kram ♥

Postat av: Matilda

20x20. GÅr det lika bra om man länkar till det här blogginlägget? :)

Postat av: melanie

minsta storleken är 20x20cm och 2cm tjock =D

Postat av: Ninnis fotoblogg

jag är med!



den minsta storleken är 20x20 centimeter

Postat av: JSwalander - Foto & Bloggdesign

Sv. Okej, lägg upp bilden i ett enskilt inlägg & länka mig & sidan med reflexskärmen :)

Postat av: Sissi

Jag är gärna med och tävlar!



20x20 cm och 2 cm tjock :)

Postat av: Malin

Jag är med och tävlar. Minsta storleken är 20x20cm.



Här är mitt inlägg:



http://goldenstardust.blogg.se/2010/october/lite-av-allt.html

Postat av: Annas glada fotoblogg

Jaaaa! Klart jag vill vara med och tävla! :)

20cm x 20cm är minsta storleken.

Postat av: Ellen

förlåt om du blir arg men har du inte tagit väldigt mycket från tinkerbella? jag menar inte foton utan my photografy my passion och be nice mm vill inte vara elak bara undrar :) <3

SVAR PÅ FRAGAN: 20x20cm

Var gärna med i min ny startade foto tävling! :D <3

Postat av: Ellen

sv: förlåt det var inte meningen att göra dig arg/ledsen jag bara kände igen det då himla mycket, jag vill inte vara dum du är jätte duktig på att fota ju! :D <3

Postat av: Ellen

sv: varsågod :)

Postat av: L I N H - en mode blogg ♔

svar: aha okej (: har du haft en bra dag?<3



kramar

Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

Förlåt för sent svar, har haft en liten "oförberedd bloggpaus" men nu är jag tillbaka! =)



Allt bra med dig idag tjejen? =D

Postat av: Viktorija

Jag är med, 20x20cm och 2cm tjock är den :)



Ursäkta om jag stör dig men skulle du kunna lägga en röst på mig NR:2! Din röst räknas och kan hjälpa mig och vinna! :D

Länk: http://beatricelinneaa.blogg.se/2010/october/dom-5-finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Man får en länk i min blogg som tack när tävlingen är slut! ;)

Postat av: MADDES

Hoppas du fått en fin start på veckan :)

Postat av: sara

20 x 20 och 2cm bred chansar jag på :)

Postat av: sara

förresten var gärna med i våran fototävling http://fannyochsara.blogg.se/2010/october/fototavling.html :)

Postat av: Malin

Självklart är jag med :)



2 cm träram cm. 20 cm.

Postat av: elin

20x20 är den minsta :)

Postat av: Johanna - mamma till Leia

20x20 är minsta.

Postat av: Ellen

sv: TAck och lycka till :D <3

Postat av: JSwalander - Foto & Bloggdesign

Du är en av finalisterna i tävlingen på min blogg, länka gärna till mig & till Reflexskärmen:

http://www.tvspelsweb.se/reflexskarm-silver-vit-110cm-p-1977.html

i ett enskilt inlägg.

Lycka till :)

Postat av: Terese

20*20 cm är den minsta storleken man kan få på sin bild, vet det eftersom jag har en på mina tjejer i den storleken ;o)

Ha en underbar dag!

Mvh Terese

Postat av: Malin

SV: Okej. Tack :D

Postat av: ladymuffin :)

sv; okaj! :) skitsnygg bild

ha en fin kväll!

Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: Ellinor

En canvastavla som är 20x20 cm och är två cm tjock är den minsta storleken du kan beställa på sumopix

Postat av: sanna ♥

20x20, är den minsta!

(y)

Postat av: michelle

det gick inte att kommentera på inlägget över, men jag har röstat på dig ;D

Postat av: josefine

Svar: 20x20

Postat av: By Linnéa Isabelle

Förlåt för supersent svar!



Missade den.. Men kan väl säga mina favvosar här!

Det är apelsinkrokant, digistive, passion och.. schweizernöt. Dina då? :)

Postat av: fanny

den minsta är 20x20 och här är min länk: http://fannybohlin.blogg.se/2010/october/tavling.html#comment

Postat av: fanny

svar: ojdå, men likt va det ; )

Postat av: josefine

de minsta är 20x20 cm :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: