SKIRT

Jag är inget stort fan av kjolar i vanliga fall, men jag tyckte faktiskt att min lila svarta kjol från Gina tricot passade bra ihop med en grå tröja över. Och nej jag använder inte solglasögon när det är muligt ute, det gör sig bara bra på bild haha.. ↓
Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Annis (ME)
Postat av: Elin

Fin outfit!

Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Supersnyggt!! :D

Postat av: Rebecca

Söt outfit!

Postat av: Jarina

Exakt sådär gick jag omkring idag haha... :D

Postat av: Agnes Eriksson

sv: åh tack fina du...
snyggt, älskar klänning/kjol med en tröja över, enkelt men sååå snyggt! kram

Postat av: I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

svar: Tack så mycket, sötnos! Du har också en härlig blogg :)

Postat av: Maria

Svar: Tack detsamma! :) Och vilken snygg outfit!

Postat av: sara

åh så fina bilder :)

Postat av: sandra ♥

Snygg outfit!
Tack detsamma!

Haft en bra helg?
Kramar ♥

Postat av: milina.blogg.se

snyggt!

Postat av: Tess

Superfin outfit! :) Kram

Postat av: Christina

Så snyggt det blev :) Det passade bra ihop :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: