TÄVLING: VALFRI VARA

Jag har valt ut mina favorit produkter från pinkordead.com, och har nu fått äran att tävla ut en valfri produkt utav dom (som ni ser på bilden) till er. Allt ni behöver göra för att vara med och tävla är att gilla pinkordead på facebook (länkoch sedan lämna en kommentar till detta inlägg där du berättar att du är med och tävlar och berättar vilken produkt du vill vinna. Tävlingen avslutas den 28/2, lycka till! ♥
Vinnaren blev Felicia, Grattis!
 
 
 
 
1 - Roségold watch. 2 - Studded oversize bag. 3 - Quilted wallet for iphone 4+4s/5+5s. 4 - Pinkcrystal skull Earrings.
5 - Chunky chain halsband. ↑
 
Postat av: Frida

nummer 2!

ställ gärna några frågor till mig för att hjälpa mig komma igång med min nya blogg!

Postat av: Emelie

Jag funderar också på att köpa den där bikinin "to die for". Har dock inte riktigt bestämt mig. Satt den bra på?

Postat av: Julia Rajkovic

jag gillade deras sida på facebook. Om jag vinner skulle jag vilja vinna den supersnygga klockan :)
Alltså nummer 1 Roségold watch.
Har letat superlänge efter en snygg klocka och skulle vara kul att få vinna en nu :)

Postat av: Ida

Gillar på fb (Ida Svensson Skog:)
Skulle sjukt gärna vinna den grymt snygga klockan!
Hoppas turen är med mej! :)

Postat av: valerie

jag vill jättegärna vinna den fina rosegulds klockan :) den var riktigt fin^^

Postat av: Camilla

Jag är med!
Gillar på facebook (Camilla Jonsson) och skulle vilja vinna klockan :)

Postat av: sigrid

jag vill jätte gärna vinna klockan/nummer 1, super snygg!

Postat av: Madeleine T

Jag har gillat på facebook. Tävlar om nr. 1 :-)

Postat av: Emmy

Jag har gillat deras sida som Emmy Lam och skulle vilja vinna väskan som heter White chainbag :D

Postat av: Amanda

Jag är med och tävlar! Skulle så himla gärna vilja vinna nr.1 klockan :) Har sökt mig en klocka jätte länge nu och den där var verkligen helt magisk!

Postat av: sandra

Jag är med :)
Gillar på fb (sandra san-san boström)
Skulle vilja vinna väskan

Postat av: Victoria

Jag är med och har gillat!! Trogen Väskälskare som jag är föll jag direkt för väskan, så om jag skulle få chansen att vinna skulle jag bli överlycklig för väskan!!

Postat av: My Thulin

jag är med, gillar som My Thulin på fb & vill vinna nummer 5

Postat av: Malin Svensk Björck

Hej!
Jag gillar på Facebook sen tidigare, Malin Svensk Björck.
Om jag vinner vill jag ha nr5, halsbandet.
Precis ett liknande har jag letat och tänkt skaffa till min nya morotsklänning ( dvs klänning som jag har som morot för att gå ner mina sista 5 kg i vikt).
Om jag vinner blir det en extra morot med det snygga halsbandet :-)
Ha en fin dag!
Mvh
Malin

Postat av: Sanna

Jag vill vinna nummer 3❤️

Postat av: ∞NORA∞

Jag är gärna med och tävlar! :) jag skulle vilja vinna "Studded oversize bag" Såå söt! Heter Nora Geisor på FB!

Postat av: Christina Frisberg

WOOW, vilka fina saker, jag blir ju bara helt betagen i väskan så det är nog den jag är mest sugen på,
Jag har gillat fb sidan sedan tidigare.
KRAMEN <3

Postat av: Natalie Olsson

Har gillat pinkordead på facebook (Natalie michaelsdotter olsson)

Om jag vinner skulle jag vilja ha
5 - Chunky chain halsband

Pussen och kramen Natalie

Postat av: Svea ~ maviedesvea

Jag är gärna med!
- gillar dom på facebook nu (heter Svea Westerlund där)
- om jag vann så skulle jag vilja ha klockan, så sjukt fin!

Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Jag är med och skulle vilja vinna väskan! :D
Gillar på facebook: Hanna Andersson!

Postat av: Linda

Jag är med och jag gillar deras fb sida.
Jag skulle vilja vinna väskan för den var sjukt fin :)

Postat av: Camilla W

ÄR gärna med!
Gillar på FB (Camilla Wihlborg.)
Väskan är ju grymt snygg!!!

Postat av: Prew

Jag är med och tävlar!(har gillat dem på facebook) :)

Vill väldigt gärna vinna väskan. Sååå snygg!

Postat av: Iris Yao

Jag är med! :) skulle vilja vinna 2. Studded oversize bag. Den vart ju skitsnygg! :)

Postat av: Stina

Hej! Jag har gillat och om jag vinner vill jag helst få nr.1 Alltså klockan! Kram

Postat av: Frida Bergner

Jag är självklart med och tävlar.

Gillar Pinkordead på FB: Frida Bergner
Jag önskar gärna vinna den snygga väskan nr 2.

Postat av: Clara

Jag är med och tävlar. Jag väljer studded oversize bag :)

Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna den snygga väskan (nr 2) som var super snygg.

Gillar givetvis på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

Postat av: agnesandersson

Jag är med och har gillat på fb! :D
Skulle vilja vinna Cuteheart Iphone 4/4s case :)
kram!

Postat av: Julia

Jag har gillat på Facebook. Vill vinna 5. Chunky Chain :)

Postat av: Mimi Aronsson

Jag är med och tävlar, jag har gillat deras sida på facebook, och skulle vilja vinna klockan!

Postat av: Lumia

Hej, är med i tävlingen. Har letat efter en klocka som int är så dyr men fin har tänkt på michael kors, men de är så dyra. Så denna klocka skulle vara perfect.
Du har en jättefin blogg och du fotar super bra. :)

Postat av: ebba

jag är med och skulle vilja vinna nr 1 :)

Postat av: Hanna S

Jag gillar deras sida på facebook nu! Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha klockan! :)

Postat av: Ida

Jag kan inte se om jag vart med innan ^^
Så skriver nu, jag är med!
Hoppas verkligen på att vinna klockan (1) så himla snygg! :)

Postat av: Anna E

Jag vill såklart vara med och tävla, allra helst om den ursnygga väskan! Jag gillar Pinkordeads facebooksida i mitt namn, Anna Eiderbrant

Kram <3

Postat av: Victoria

Vem vann?:)

Postat av: Prew

Wiiiee!! Så kul!! Tack så enormt mycket! :D:D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: