TÄVLING: HALVÅRSPRENUMERATION

Jag har fått hem ett recensionsex av "nya" Julia, då dom har gjort om deras logga och även förändrat innehållet i tidningen. Jag har hunnit bläddra igenom tidningen och tycker den är super bra faktiskt, väldigt fräsch ny look och väldigt bra och roligt innehåll. 
 
Så nu har jag även fått äran att tävla ut en halvårsprenumeration av Julia till mina läsare, Vilket innebär 12nr (värde 419kr). För att vara med och tävla så ska du lämna en komentar till detta inlägg där du berättar att du är med och tävlar. För en dubbelt så stor chans att vinna så ska du börja följa min blogg på bloglovin (länk).
Tävlingen kommer avslutas om 2 veckor! Lycka till ♡
Photographs&Editing: Annis (ME) Product: Julia.
Sponsrat inlägg.
Postat av: Anonym

JAG ÄR MED!

Postat av: maja sjögren

Jag vill vara med min mail är [email protected]

Postat av: Madde

Jag är med och jag följer redan dig på bloglovin :)

Postat av: Ida

Jag är med å följer dej redan på bloglovin :)

Postat av: ∞NORA∞

Åh älskar Julia! :D Jag är med och tävlar! <3 Följer dig redan från långt innan på bloglovin ;)

Postat av: Ida

Jag är med och följer dig redan via bloglovin! Men när kommer vinnaren ut utav dina andra tävlingar? :)

Postat av: Carola S

Jag är absolut med :) Följer dig redan på bloglovin sedan tidigare.

Postat av: Anonym

Jag är meeed!

Postat av: Sandra

Jag är med! Följer dig på bloglovin :D

Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja vinna prenumerationen till min dotter som börjar intressera sig allt mer och mer för kändisar och allt som hör till så den skulle jag gärna läsa tillsammans med henne i soffan.

Extra kul är det ju att Julia är en tidning som har följt med mig sedan min egna barndom.

Följer din blogg sedan tidigare via Bloglovin.

Kram Sanna

Postat av: veronica hedlund

jag är hemskt gärna med..

följer dig redan på bloglovin men gillade inlägget som nr 1

kram veronica

Postat av: Carrotmuffn

Hej! Jag är med! Skulle vara skitkul att vinna! Följer dig redan på bloglovin via carrotmuffn :)

Postat av: Sanna

Jag är med! Följer dig redan på bloglovin :)❤️Super rolig tävling!

Postat av: Lovisa karlsson:)

Jag är med! :D

Postat av: Josefin Norlén

Va roligt, jag är med och jag följer dig på bloglovin :)

Postat av: valerie

Hej! jag vill gärna vinna då jag tycker om Julia som tidningen de skriver lagom "tjejjiga" grejer och det skulle göra månaderna lite roligare med en tidning att läsa .^^

Postat av: Emma

Jag är med och tävlar! :)

Postat av: Jennifer

Är med :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: