SEMMELFIKA

Tog en sväng in till stan för att ta en fika med familjen. Fick bli en semla och varmchoklad med grädde för min del, o gud så gott det är med semlor. Har redan hunnit trycka i mig en hel del semlor i år innan fettisdagen för det är så gott.
Är jag ensam om att älska semlor? Heh.. ♥
Mobilbild (Iphone 4) by me.
Postat av: Tilde R

Åh, jag älskar också semlor!!! SÅ gott

Postat av: Anonym

Så gott!

Postat av: Sara

Så gott!

Postat av: Jojo

Åh vad gott och mysigt det ser ut!

Postat av: dite

åh vad gott!

Postat av: Fanny Walhed

Jag är inte jätteförtjust i semlor faktiskt… Om det ska va vill jag gärna ha smaksatt grädde haha :')

Postat av: Madeleine Larsson

Åh vad gott det ser ut!! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: