MAGICAL DAYS OF THE NEW YEAR

Hur smart är det egentligen inte att ha en burk med små post it lappar i där man skriver ner alla bra saker med året för att sen kunna titta på allt bra och positivt som hänt? Super rolig idé som jag sett flera bloggare göra tidigare. 
Jag fick ett sådant himla fotosug ikväll, så efter lite fotande av min "2014 burk" och lite redigerande i PS så blev resultatet så här. ↓ Vad tycks? ♥
Photographs&Editing: Annis (ME)
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

nice!

Postat av: Johanna

Cool ide :)

Postat av: Victoria

Snyggt!! Älskar typ alla dina bilder hahah!

Postat av: Fani

Jättefin bild verkligen! Och ja, det är en rolig idé det där. Dock bloggar man ju rätt mkt så då kan man ju titta tillbaka på de roliga tillfällena i bloggen, men en liten burk med lappar är ju i fysisk form och lite mer speciellt liksom :)

Postat av: Aida

Jag gör också sådär! Hade en för 2013 och nu har jag en för 2014.

Det var sååå roligt att få läsa alla lappar efter ett år :D

Himla fin bild! Om du bläddrar lite i mitt arkiv så har jag bilder från min fotosession med min burk :D

Postat av: Jennie studerar i Los Angeles

så fint:D

Postat av: Helena

grym idé! snygg bild också :)

Postat av: Jasmine

Fint! Och rolig idé, positiva minnen ska man spara och ta vara på - alltid.
Kram

Postat av: Frida Melina

Jättefin bild och vilken smart idé, det ska jag också göra faktiskt. Tack för tipset!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: