180214

Så himla härligt väder ute idag, solen skiner, marken är bar och himmeln är klarblå. Så idag blev det en perfekt dag för mig att inviga mina nya glajjor från Ginatricot. Nu ska jag vidare mot stan, ciao! ♥
Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Annis (ME)
Postat av: Linn

Snyggt!

Postat av: LOVISA [ foto & vardag ]

riktigt snygg jacka, vart kommer den ifrån?

Postat av: annsoh

Hej! nu har jag kört i gång dagens blogg! skulle vara jätte kul om du ville vara med, vem vet det kanske blir du som vinner o blir länkad inför alla mina läsare! ;) ny vinnare varje dag! http://annsoh.blogg.se/2014/february/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen-13.html#comment

Postat av: foodbysandra.blo.gg

Snygg :D

Postat av: Victoria

Älskar jackan!! Och glasögonen.

Postat av: Robex Lundgren

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

Postat av: Joe

snygga!!

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jättesnygga glajjor :D

Postat av: Johana Duggin

Intresserad av träning & motivation :)?
Kika in lite snabbt hos mig då!

kram

Postat av: Alina

Fin du är :)

Postat av: Tommy

snygg mössa

Postat av: Sofia

Snyggt :-)

Postat av: Bohemhoe

gud du är så jäkla snygg!

Postat av: Saga

snygga bilder!

Postat av: G I N A ~

snygga kläder :D

Postat av: M

Håller med, har verkligen haft vårkänslor dom senaste dagarna :)

Postat av: leonor broberg

snygg

Postat av: Ronja Holmström

Snygg outfit!

Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

snyggt :)

Postat av: Katta

Grymt fin blogg du har!

Postat av: Annster

Fina bilder :)

Postat av: Jennie studerar i Los Angeles

älskar stilen!!:D

Postat av: Joy Wagner

Smått avis på jackan;) Hoppas du får en perfekt onsdag:)

Är man intresserad av vad som finns i huvudet på en frisör och fransextesionist får man gärna kika in på www.msjoywagner.blogg.se
Skriver om allt från min vardag till min svaghet för skönhetsingrepp. Delar även men mig av många smaskiga tips.

Massor av kärlek<3

Postat av: Sofie Westberg | sofiewestbergs.se ♡

Snyggt! (:

Postat av: ctinas

Snygg! Litet crush har man allt på den jackan! Var kommer den ifrån? Har för mig att jag sett den på typ Veromoda? :)

Postat av: ctinas

Snygg! Litet crush har man allt på den jackan! Var kommer den ifrån? Har för mig att jag sett den på typ Veromoda? :)

Postat av: Elsa Winge

Snygga!

Postat av: Anna Silfverstolpe

Åh vad underbart! Här bara regnar det och regnar :( Snygg jacka du har förresten :)

Postat av: Ronja

Snygg!

Postat av: Sofie

Supersnygga bilder!

Postat av: Aida

Så fin!

Postat av: Sara - ONLYMYVOICE.WEBBLOGG.SE

Riktigt snygg outfit! Kolla gärna in på min blogg!

Postat av: Emelie

Varifrån är mössan? Den var superfin!

Postat av: Linnéa Olsson

snyggt!

Postat av: Clara

åhh så snyggt!

Postat av: sasha =D

riktigt fin! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: