VICTORIA'S SECRET

Jag tänkte ta och tipsa er om fyndiq.se, där jag beställde hem dessa två Victoria Secret's body mist (länk till produkterna). Fyndiq är ett fyndvaruhus på nätet som säljer allt från smink, kläder, inredning och de har även 1000 kända varmumärken i lager. Gilla Fyndiq på Facebook (länk) för att få de senaste produkttipsen eller följ dem på Instagram där de finns under namnet Fyndiqshopping. Jätte bra priser och snabb leverans, en sida jag stark kan rekommendera. + Mina två body mist som jag fick hem i veckan luktar ljuvligt. Materiell lycka ♥
 Photographs&Editing: Annis (ME) Product: Fyndiq.se
 
Inlägget är Sponsrat av Fyndiq.se.
Postat av: Kira

Åh har en av dem, luktar såååååå gott!

SV: Taack så mycket och DETSAMMA, din blogg är grym ju!

Postat av: sanna♦

älskar vs:D

Postat av: ELIN

åhh victoria secret <3
sv: tack desamma :D

Postat av: Emelie T

Tack detsamma måste jag säga. Jättefin blogg! :D

Postat av: Siri

Åååh sååå gott!!

Postat av: Koffe

›Men tack så mycket :)

Postat av: fanny-foto

sv: åh tack så mycket desamma! :)
dom luktar så himla gott!

Postat av: Elina

Tack så mycket och detsamma!
Superfina bilder med en superfin tjej ju! :D

Står under att inlägget är sponsrat av Fyndiq, är du det vanligtvis eller så? :)

Postat av: Sofie

Älskar VS!

Postat av: Sofie

Älskar VS!

Postat av: FlizanLizan

sv: tack så mkt :D
haft en bra lördag? :)

Postat av: Lisa Radojewska

sv; Tack snälla, och detsamma måste jag säga!
Åh har den första, love it!
kram

Postat av: Julie

Grym blogg!! Älskar VS produkterna :)

Postat av: femipower.blogg.se

hello darling luktar sjukt gott!☺♡

Postat av: Sara

Jag är så jävla sugen på att köpa någon sån själv men har inte en jävla aning om vilka som luktar gott så har inte blivit av :(




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: