SKÖVDE

Hej på er! Har varit ute och rest igen.. Denna gång har jag suttit på ett tåg i tre timmar upp till Julia i Skövde. Julia och jag träffades genom bloggen och började prata med varandra över internet, så denna gång var den första gången vi träffades och jäklar vad kul vi hade. Denna tjej är så go, och jag är så glad över att jag fått en vän som henne! ♥
Photographs&Editing: Annis (ME)
Postat av: linn

Vad skoj! :D

Postat av: Mamma Marie

Vilka fina tjejer!! Välkommen tillbaka, SNART!!

Postat av: Julia

My soulmate, kom tillbaka snart!! ♥

Postat av: Malin "Pinkpiercing" Johansson

Fina bilder, tar din Canon jättebra bilder så du knappt behöver fixa till bilderna? :)

Postat av: Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Aha okej, jag har också en Nikon :D

Postat av: Filippas fotoblogg

Åh vilka fina bilder!

Postat av: Sofie

Va roligt att träffas så! :) och jättefina bilder :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: