WINTER BREAK

Så sjukt trött på detta väder nu, skulle inte sitta fel med lite vår o sol! Nu har jag sportlov o har ingen aning om vad jag ska göra under lovet.. Har ni lov nu eller har ni haft? :) Förresten, så har jag gått med strömmen o blivit medlem på frågesidan ask, ni kan ställa frågor till mig HÄRHörs när vi hörs ♥
Photographs&Editing: Annis (ME)
 
Postat av: Jarina

SÅ himla härligt med lov, jag har också nu :) Fast i och för sig är jag ledig resten av året från skolan så...

Postat av: Jarina

Svar: Jag bor ju i Finland och här funkar gymnasiet på ett lite annorlunda sätt. Vi slutar gymnasiet redan i februari. I princip. Men då är det meningen att vi ska vara hemma och plugga istället till de stora proven vi har i mars/april. :) Vi tar studenten i juni så som ni i Sverige också gör, men själva skolgången är inte densamma som hos er. Svårt att förklara, men ja... Typ så.

Postat av: Nikki's fotoblogg

Samma här,vilken vacker bild!

Postat av: Ellinor

Väldigt fin bild!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: