TÄVLINGSDAGS

För att vara med o tävla ska ni lämna en kommentar o berätta vilket kit ni vill vinna, tävlingen avslutas om två veckor! Good luck! ♥ 
Vinnaren blev Ida!

 
Postat av: Sara

jag är med och om jag vinner vill jag ha "NIVEA for Men Q10 Face"

Postat av: emelie.

Jag är med och skulle helst vilja vinna Nivea-normal skin kitet! :)

Postat av: Tea

Om jag vann skulle jag vilja ha det första kitet, normal skin! :)
Kram ♥

Postat av: Daniela

Är med och tävlar! :)
Om jag vinner vill jag ha "NIVEA- normal skin" paketet!
Kram!

Postat av: ida

Jag skulle gärna vilja ha kitet "Pearl and beauty"! :)

Postat av: Mia

Jag vill vinna NIVEA - Normal Skin :D

Postat av: Emma S

Jag är med! Nivea - Normal skin

Postat av: NORA

Vad härligt! :) Hihi skulle vilja vinna Pearl & Beauty! :) Kram

Postat av: Julia [Stil & Foto]

Vill vinna Nivea for men Q10 Face kitet :) kan jag ge det till killen min ;)

Postat av: Victoria ♥

Pearl and Beauty :D

Postat av: Jenny

Skulle vilja vinna " normal skin" :)

Postat av: rebecca

Skulle vilja vinna Nivea - Normal skin! :D

Postat av: Josefin Norlén

Jag är med och tävlar och skulle gärna vilja vinne Nivea - normal skin :) ♥

Postat av: Josefine

Jag skulle vilja vinna "Pearl & Beauty" :)

Postat av: Emilia!

Jag är med! Jag vill vinna normal skin, det första. Det skulle sitta perfekt för att jag behöver nya anstikts-produkter, och dessa är dem jag vill ha! Hoppas på tur nu! Ps. Jag vann en tävling hör en gång, en klänning men jag fick aldrig priset, så det skulle vara kul att vinna detta!

Postat av: Nessa

Jag skulle vilja vinna normal skin, skulle passa riktigt bra då jag verkligen gillar Niveas produkter :)

Postat av: ida|foto

jag är med och tävlar :) sku så gärna vilja vinna "normal skin" :)

Postat av: Julia Hörnfeldt

Jag skulle vilja vinna första kitet, normal skin :)

Postat av: Emma

Jag är med och tävlar! :) skulle vilja vinna det första kitet, normal skin :)

Postat av: Clara

Jag är med! Jag skulle vilja ha (om jag vann) kitet normal skin!

puss :*

Postat av: Malin b

Om jag vinner så vill jag helst ha , NIVEA-normal skin
Är så torr så den skulle passa perfa! :)
Kram!

Postat av: Hanna

åh skulle jag vinna skulle jag oerhört gärna vilja ha kit nummer ett, normal skin! kram ♥

Postat av: hjjonsson.blogg.se

Jag skulle vilja vinna nr 1 för jag är skit dålig på att köpa såna till mig haha!

Postat av: Liie

Jag är med och skulle vilja vinna det första Normal Skin :)

Postat av: JB - fotoblogg

Jag är med :D
Jag skulle vilja jag ha "NIVEA- normal skin" paketet!

Postat av: Claudia

Tack desamma !:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: