ÖNSKELISTA

Några utav er som varit nyfikna på vad jag önskat mig i julklapp, så här har jag satt ihop ett litet kollage av min önskelista. Högst upp på listan så står det ett nytt kamerahus (Nikon D7100), vilket jag dock redan vet är uteslutet just nu eftersom den kostar runt tiotusenkronor.. Annars så finns Justin's parfymer, inredningsprylar och objektiv med på min lista. Vad står på eran önskelista i år? ♥
 
Kan även tipsa om en väldigt bra sida för er som som idag sitter och har panik för att ni inte är klara med julklapparna eller bara verkligen inte kommer på något bra att ge bort till den där speciella personen och behöver en sista minuten present. Sidan Alla julklappstips (länk) har massvis med bra julklapptips på sin sida, där du även kan hitta dom perfekta sista minuten klapparna, då du kan ge bort en upplevelse i julklapp. Hur kul hade det inte varit att få en lyxig massage upplevelse i ett vykort imorgon? Eller någon annan rolig upplevlse som faller personen i smaken. 
 
 
Postat av: rememberthiis.blogg.se

fina grejer :D

Postat av: Kristin

Skulle också gärna vilja ha ett D7000/7100-kamerahus, men man är ju inte rikast som student :c haha! Får nöja mig med min Nikon D5000 tillsvidare. Vad använder du för kamera?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: