LUCKA TRETTON

I dagens lucka så kan ni tävla om två badprodukter från gunry.se. En badskum och badsalt i doft vanilj - fläder. För att vara med och tävla så ska du berätta hur du brukar "ta hand om dig själv" eller skämma bort dig själv lite, med ett varmt bad eller en spa behandlig eller så. Tävlingen står öppen i en vecka, Lycka till! ♥
 
Postat av: natalie

Efter ett hårt pass på gymmet brukar jag ta hand om mig själv genom att ta en lång varm dusch, sen ha på ansiktsmask, smörja in hela kroppen, sen sätter jag mig i soffan under mitt enorma täcke med massor av tända ljus. Läser en skvallertidning eller kollar på någon tjejfilm :)

Postat av: Violina

När jag tar hand om mig själv och inte i första hand tänka på alla andra brukar min kväll se ut så här: En bubblande härligt bad i badkaret med ljuvligt doftande badolja, massor med värmeljus i badrummet. Kanske en läskande dryck på badkarskanten! En stund i bastun för att värma upp kroppen och sedan en svalkande dusch. Sist smörjer jag in mig med en mjuk och skön kroppslotion och sedan somnar jag gott och sover som ett barn!

Postat av: tova

mammas klassiker, tepåsar på ögonen när jag ligger i badet...känns alltid som en mirakelkur...

Postat av: Alicia Siverman

Jag brukar skämma bort mig en gång varje halvår, lägger undan lite pengar varje månad och åker sen iväg på lyxigt spa, brukar ofta bli Tylösand!

Kram :)

Mail: [email protected]

Postat av: sandra

Jag brukar unna mig en liten manikyr kväll lite då och då, då jag tar fram alla nagellack, sätter på en bra film, gör en varm kopp te och tar fram lite gott, så sitter jag där i morgonrock och bara njuter :)
Såhär i vintern är det lite extra mysigt

Postat av: therese kunnas franzen

Skämmer bort mig med ansiktsmask,hårinpackning och fotbad! [email protected]

Postat av: Malin

Såhär vid vintertid skämmer jag gärna bort mig själv med en egen spakväll hemma i badrummet. Tappar upp ett varmt bad, använder både hår- och ansiktsmask, tänder ljus, har med någon tidning att bläddra i och bara kopplar av. Såklart har jag gärna något i badet som doftar gott! Ibland är det välbehövligt att ha en spakväll :)

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Jag är med och tävlar. För att ta hand om mig själv så brukar jag ta tillfället i akt att bo på hotell lite då och då. Ibland med sambon men även med vänner. Då tar vi en dag på stan då vi bara fikar, shoppar, äter gott och har trevligt. Ibland behöver man bara komma hemifrån och slippa alla måsten.

Har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/13/lucka-13-hos-annaiz-2012/

Postat av: Vayleth Oldenburg

Jag tar ett varmt skum bad
Filar fötter pilar helea kroppen
Å har tända lukt ljus i bad rummet

Postat av: Carola Wahlström

Jag har två små barn så det betyder ganska lite jag och väldigt mycket dom, men minst en gång i veckan brukar min man ta båda barnen och jag stänger in mig i badrummet, sätter på musik, skrubbar, filar, rakar, har mask, fixar naglar, njuter i ett bad och gör allt det där som jag aldrig har tid för annars.

Postat av: Malin Svensk Björck

Under vinterhalvåret avslutar jag och maken varje dag med ett bad i bubbelbadet med massa skum. Jag får lite massage och han tvättar mina fötter. Mysigt!
Det ger smärtlindring och guldkant på vardagen

Postat av: Eva Lindqvist

Jag har laddat ner en gratis-app till telefonen med olika naturljud som jag brukar sätta mig och blunda och lyssna på. Behöver bara en kvart så reser man sig upp som en ny människa.

Postat av: madde

Som 3barnsmamma är det lyx med en timme i badrummet, en skön ansiktsmask + hårinpackning medan man tar fotbad, sedan fila fötterna innan man tar en lång het dusch och avslutar med att smörja från topp till tå, det gäller att multitaska men man känner sig lite förnyad iaf när man är klar=)

Postat av: Art By Tina - Konst & Yoga

Jag är inte så bra på att ta hand om mig själv "skönhetsmässigt" finner liksom inte ro - utan när jag vill skämma bort mig själv och må bra - du bjuder jag in alla vänner på tjejmiddag - då mår jag så himla bra, i närheten av alla sina vänner - och så mår alla andra bra också=)

Postat av: Anna Hägg

ett varmt och härligt bad,
gör mig alltid glad.
tyvärr har vi hemma inget kar,
så lyx det verkligen är när vi bort på hotell far!

Postat av: Mirjam

Jag är gärna med och tävlar! :)
Själv brukar jag ta ett varmt bad och hälla i kokande vatten (inte enbart kokande vatten då förstås hehe). Brukar sedan ligga i badet med hårinpackning och ansiktsmask och läsa min favorittidning. Ibland lyxar jag även till det med lite choklad!

Ha det bra!

Postat av: Josephine

Jag är med! :D

Postat av: Matilda

Jag är med! Jag försöker verkligen att en gång i veckan, ta en timme och verkligen koppla bort all stress i skolan osv. Jag brukar ta ett riktigt varmt bad med tända ljus i hela badrummet. Ansiktsmask och inpackning i håret. Och sedan rakar jag benen och smor in de i min favorit-bodylotion. Man blir verkligen som en ny människa efteråt och även fast det ibland är svårt att få tid till det där badet, tror jag att det är viktigt att ge tid åt det. Vore supernice om jag vann badprodukterna, så jag kan ta ett riktigt "skummigt" bad. Älskar både vanilj och fläder så det här är ju verkligen perfa!

Postat av: Cilla

Jag brukar ge mig själv en pedikyr, med filade, insmorda fötter och fin färg på naglarna känns livet lite ljusare och lättare!

Skulle såå gärna vilja vinna mina favoritbadprodukter!! :)

Postat av: Sandra Sillén

Jag brukar skämma bort mig med hårinpackning och manikyr! Det gör såååå mycket och man känner sig fin och fräsch igen!

Postat av: Emma

Med ansiktsmask, något gott och fruktansvärt onyttigt att äta, bra tv-serie och så bodybytter, manikyr och pedikyr under tiden!

Postat av: liselotte

Jag är gärna med och tävlar. Är ganska dålig på att ta hand om mig själv, men en lång varm dusch brukar jag unna mig själv emellanåt. Bara stå i duschen och njuta, och vrida på vattnet varmare och varmare
Mvh liselotte

Postat av: Jeanette

Jag tänder ljus när jag kommer hem, bäddar ner mig i soffan och slänger igång en bra serie.

Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och brukar unna mig varma bad med tända ljus om kvällarna när dottern sover. Det är en av tidpunkterna på dagen som är allra bäst då jag kan varva ner och reflektera över vad som har skett under dagen och vad som kunnat göras bättre etc.

Kram Sanna

Postat av: Johanna LL

Jag brukar en gång i veckan göra en ansiktsmask för att skämma bort mig lite extra :)
Fixar också till håret med en liten inpackning en gång i veckan :)

Postat av: Julianna Fredriksson

Hej!
Är gärna med.

Det blir inte så ofta jag får skämma bort
mig själv. När det väl händer så brukar jag
bara ta ett varmt härligt bad med tända doftljus
överallt i badrummet. Så mysigt

Mvh Julianna
mailadress: [email protected]

Postat av: My Thulin

jag skämmer bort mig själv med en lång varm dusch :D burkar lägga ansiktsmask och scrubs korppen inpacking osv SÅ härligt

Postat av: Lackert

Bad med kokosolja, ansiktsmask och sedan smörja in mej med någon härlig lotion

Postat av: Anna L

dra igång hög musik. kasa runt i pyjamas och raggsockor och dansa och sjunga och sedan krypa ner i ett låååångt skönt bad!

Postat av: Tilda Bengtsson

För att skämma bort mig själv... Hm, jaa, nu är det faktiskt så att när jag behöver det som mest (efter en jobbig långdag på jobbet eller så); så är det min sambo som överraskar mig och skämmer bort mig. Han tänder en himla massa ljus runt om i hela lägenheten, ger mig ett glas vin, masserar mina fötter och har köpt choklad. Tänk vilken lyx! :)

Postat av: Emma S

Jag önskar jag hade något bra att berätta om hur jag skämmer bort mig men just nu är en riktigt lång dusch ungefär vad jag hinner unna mig. Sonen är nu två månader och min sambo jobbar borta på veckorna så är fullt upp. Hoppas dock att de ska finnas mer tid för mig själv efter jul då sambon ska jobba i våran hemstad :-)

Postat av: Lotus

Jag brukar ta ett långt varmt bubbelbad, jag släcker alltid lampan och tänder några ljus för att verkligen kunna slappna av.

Postat av: Johanna

När jag vill ta hand om mig själv så rakar, epilerar jag mina ben och noppar ögonbrynen. Med det samma känner man sig fräschare och en bastu ännu till senare på kvällen är pricken över i:et. :) Så skönt att sitta i bastun i värmen!

Postat av: Ida

Skämmer tyvärr inte bort mej själv så mycket.. :/
Men nån gång när de händer brukar jag ta ett bad med massa rosa skum å fina badhjärtan (typ som konfetti)
Å efter de en ansiktsmask :) Målar naglarna ibland efter de oxå när jag får nåt ryck ;)

Postat av: Emma

Jag brukar skämma bort mig lite extra ibland, genom att ta ett varmt bad med massor av badskum, tända ljus och lyssna på mysig musik!

Postat av: Bella

Jag brukar ta hand om mig genom att stänga av alla måsten som tentaplugg och jobb och istället lägga en hel dag på saker jag tycker om och det jag känner för, just för stunden. Det kan vara att ligga i sängen hela dagen och läsa bloggar, få bjuda en vän på hemlagad middag, ta ett bad med min sambo och prata om framtiden eller bara åka hem till mamma och dricka blåbärsoppa och bli kliad på ryggen! Kram

Postat av: Jennysen

Jag skämmer bort mina fötter genom att använda såna fotgrejer som hjälper till att ta bort hud. Det tar någon vecka, men sen är fötterna som nya! Men det är fantastiskt och funkar bra! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: