LUCKA TIO

I dagens lucka så tävlar ni om ett par WeSC "piston" hörlurar från junkyard.se i valfri färg. För att vara med och tävla så ska du lämna en kommentar till detta inlägg med ett rim som passar till priset och sen berätta vilken färg du vill ha på dina hörlurar. Tävlingen avslutas om en vecka, Lycka till! ♥ 
 
Postat av: Malin Svensk Björck

Snön lyser vit på taken
Inte bara tomten är vaken
Jag mig vrider och vänder
Men lampan ej tänder
Vill egentligen bara sova
Men john blund kan inget lova
Jag tar min vita hörlur
Och tackar för min stora tur
Att jag denna vinst vann
Så att jag enkelt kan
Vyssjas till sömn sakta
Ja det är sanna fakta
Nu jag äntligen sova får
Så jag i ögat får en tår
Gonatt till er alla
Tjofaderalla!

Postat av: Lotta L

Vill gärna ha dessa fina lurar i var öra
och lyssna på musik utan att andra störa.

Önskar vinna vita!

Postat av: natalie

Ett par rosa wesc skulle passa perfekt till fest. Att ha dem på gymmet går också bra, då skulle jag inte behöva höra mig andas högt varje dag. Utan wesc blir jag sugen på läsk.

Jag vill ha rosa! :D

Postat av: Nathalié - Mamma till Charlie <3

När musiken ska höras,
men ingen runtomkring vill störas.
Då passar ett par av dessa från WESC såklart,
du kan lyssna på din musik hur högt du vill, underbart!
I snygg design och skön passform sitter dessa över ditt öra,
så att du din favoritmusik kan höra.

Postat av: Sofie n

Om jag vinner vill jag ha ett par lila :)
Rim:
Till systern min,
Detta kan du koppla till telefonen din.
hemma, på bussen eller på en springtur,
Ja då kan du behöva denna lur.
Vet du vad det är?
Hoppas den blir dig kär!

Postat av: Mirjam

I dessa lurar skulle jag lyssna på musik
och koppla bort allt skrik.
Jag skulle sitta och dagdrömma
och allt annat gömma.
Mina andra hörlurar har jag råkat förstöra,
det går knappt att i dem höra.
Därför önskar jag mig i julklapp
hörlurar utan glapp.
Det vore helt fantastiskt om dessa blev mina,
de är ju så fina!
Ja, tänk vilken lycka
att låta dessa mig smycka.

Om jag vann skulle jag vilja ha hörlurarna i rosa. :)

Postat av: Debbie- Mamma till 2 prinsar & Gravid

Jag är med och tävlar! :)
Jag skulle vilja vinna vita!

Postat av: Johanna

Även på språng har du något att göra
till och med i högklassig stil kan du höra
i dessa man också pryder sin knopp
och kanske dansar med hela sin kropp?

skulle gärna vilja vinna ett par vita.

Postat av: Amanda [SPONTAN]

49 kronors lurar från Ullared
är inte roligt att lyssna på musik med
Dåligt ljud och snäckor som glider ur
kan ju göra vem som helst sur

Jag skulle hemskt gärna vilja ha ett par
vita Wesc Pistol då den modellen är mycket användbar
De sitter bra på huvudet och ger bra ljud
som med härlig musik kan ge mig gåshud


Postat av: sandra

Vore skönt att lyssna på musik från en lur som inte är antik, hoppas på lite tur nu, så man inte stoppas såfort volymen går upp, för det är inge kul när det är ens favoritgrupp.

Skulle vilja ha de rosa om jag vann :D

Postat av: chanette andersson

med dessa på mitt öra
kan jag sköna toner höra

vill vinna dom LILA

Postat av: Jesper

Nu kan du höra allt, även det som är riktigt ballt, för nu slipper du ha det kallt, även där du går utan salt, men ditt huvud får det varmt.

Lila hörlurar vore häftigt att ha.

Postat av: emma

Jag vill så gärna få, förgyller en outfit från topp till tå.
Med dessa sitter jag på en tron, de kan ta varenda ton!
Vinter, sommar, höst eller vår, spelar ingen roll, dessa kommer jag ha i alla år.
En för varje öra, perfekt om du bara musik vill höra.

Rosa skulle jag gärna vilja ha, puss!

Postat av: Lina Eckerström

Efter 9 månader med bebis i magen,
är det nu dax att ta tag i kärlekshandtagen.
Ut i slingan och springa och flåsa,
musik i öronen är ett måste om jag inte ska dåsa.
På ett par lila lurar får du därför gärna skriva,
God Jul Lina :)

Postat av: Jasmine Pettersson

Jag vill ha en rosa om jag vinner! :)

Med denna kan du höra på musik få höra.
Utan att din omgivning störa.
Bara plugga in och tryck på play.
Detta är en supergrej!

Postat av: Mikaela

Jag är med!!

Jag är med om att wesc hörlurar vinna, och hoppas på att ännu inte ett par ska försvinna.
Mina Marshall lurar gick nyligen sönder så jag var nära att någon nita, men nu har jag chansen att vinna ett nytt par, ett par vita.
Det är super bra ljud, så jag ber till gud.
Om att dessa vinna, så mina ögon slipper rinna.

Weeey :D Kram på dig.

Postat av: Erika - lilla familjen

På ett rim jag nu klurar,
det ska rimma på lurar.
Ta på dig dessa och njut,
lyssna på något trevligt en minut.
Med dessa kan du höra,
utan att någon annan störa.
Perfekta för dig som älskar musik,
som för andra mest är oljud och skrik.

Postat av: Erika - lilla familjen

Glömde : Önskar vinna ett par vita.

Postat av: Angelina

Jag är med! Om jag vann skulle jag vilja ha de vita :)

Postat av: Art By Tina - Konst & Yoga

Lila lurar,
passar när man kurar,
under mörka tider,
fast vi mot ljusare lider.

Postat av: Matilda

När vi andra vill slippa höra,
vet du vad du ska göra.
Ta på dig dessa och njut min kära.
Något snyggare kan du kring öronen inte bära!

Önskar mig vita :)

Kram Matilda

Postat av: Tina Carlström

Låt rockmusik på max
smälta örongångens vax
Låt gitarrernas ylande skinna
var sidas trumhinna
Låt basen få fria tyglar
mot öronens båda byglar
Låt rappen göra en räd
mot hammare och städ

Men stopp, vrid ner allt ös,
dämpa dånets klös
för annars hörselns instrument
förvandlas snart till rudiment
Av det som förr lät ballt och schysst
hörs nu inget, allt är tyst.

Lila skulle jag vilja vinna.

Postat av: Eva Lindqvist

Jag skulle vilja ha ett par rosa hörlurar.

När du inte vill störa
eller bara inte mig höra
sätter du dessa över ditt öra.

Postat av: Emma

För att kunna höra
med mitt öra
Önskar jag nu en färgglad klapp
så att min mamma slapp
lyssna på mitt go'
och hon fick lite lugn och ro.

Om jag vann skulle jag gärna vilja ha ett par svarta, så man kan matcha dom till allt. :)

Postat av: qat

Jag vill ha lila WeSC-lurar i julklapp...och här är rimmet:

Om du inte vill att någon dig ska störa
eller du vill lyssna på något som igen annan ska få höra
Ta på dig dessa och så kan ingen klaga
Du får lyssna på vad dig behaga.

Postat av: Lina Askbrink

Med dessa du kan höra
något som ingen omkring dig kan
bara sätt vid ditt öra
det låter kanonbra minsann!

Postat av: Lina Askbrink

(glömde skriva att jag vill ha de lila)

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Lyssna på musik är mitt allt
Hörlurar är bra speciellt när det är kallt
Inte bara musken man får höra
Utan även värma sitt öra

Har delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/10/lucka-10-hos-annaiz-1712/

Hoppas på tur och vill gärna vinna ett par lila

Postat av: Frida Eriksson

När man lyssnar på musik vill man inte stoppa in osköna lurar i sitt öra.Det är bättre att använda dessa för att höra. Dessa är himla bra. Jag skulle använda de varje dag.

Skulle vilja vinna vita :)

Postat av: Jarina Leskinen photography

Jag är med!

Wesc hörlurar till all slags ljud,
till exempel till musik som ger dig gåshud.
Ett måste är dock hörlurar som är fina,
vare sig de är svarta, gråa eller platina.
Snövita är den färgen jag helst vill ha,
de kommer ju passa till julen superbra!

Vita skulle jag i så fall vilja ha :)

Postat av: rebecca

Jag älskar musik och vill a dessa till vrje pris! Haha, jag suger på att rimma, jag vet inte ens om det rimmade haha! Men jag skulle jättegärna ha de vita.

Postat av: tova

fint och snyggt
med välljud inbyggt
lila =)

Postat av: Anna L

Ett par svarta lurar vill jag ha
så jag hör musiken riktigt bra
slipper allt pendlar-sorl höra
bara ljuv musik i mitt öra

Postat av: Emma

Jag skulle vilja få, hörlurar som är blå
De är så himla fina, så hoppas de blir mina.
Kanske om jag har tur, får jag koppla dessa till min lur
Jag blir lycklig av att promenera, kan nästan inte begära mera
Men klarar mig inte utan musik, livet vore sig inte likt
Snälla Annis nu ber jag dig, gör mig till en lycklig tjej!

Postat av: Emma

Jag skulle vilja få, hörlurar som är blå
De är så himla fina, så hoppas de blir mina.
Kanske om jag har tur, får jag koppla dessa till min lur
Jag blir lycklig av att promenera, kan nästan inte begära mera
Men klarar mig inte utan musik, livet vore sig inte likt
Snälla Annis nu ber jag dig, gör mig till en lycklig tjej!

Postat av: Maria Sundlöf

Innehållet i detta kommer från Yunkyard
så nu det är bäst du sänker din gard!
Med dessa du kan på bra musik höra,
men passa så du inte skadar ditt öra!
Jag vet att du rosa vill ha,
så detta blir riktigt bra!

Rosa hörlurar vill jag ha!

Postat av: Maria Sundlöf

Innehållet i detta kommer från Yunkyard
så nu det är bäst du sänker din gard!
Med dessa du kan på bra musik höra,
men passa så du inte skadar ditt öra!
Jag vet att du rosa vill ha,
så detta blir riktigt bra!

Rosa hörlurar vill jag ha!

Postat av: Emelie

Detta pris
i vinter med is,
är lila, vit, svart, rosa eller blå,
hörlurar man kan få

Gärna svarta;)

Postat av: Petra Andersson

Lila är favoritfärgen nummer ett,
med dessa lurar fixar jag promenaderna lätt
:)

Postat av: Julianna Fredriksson

Hej!
Är gärna med.

Med dom här kan du höra men ingen annan störa. Sätt bara dessa lurar till ditt öra. Det här låter riktigt bra minsann. Det kan jag intyga.
Vill ha lila färg om jag vinner.

Mvh Julianna
mailadress: [email protected]

Mvh

Postat av: Johanna

Junkyjard erbjudande har,
spela musik hela dar
Lila, vit, svart eller blå,
några av färgerna du kan få
Också handsfree hörlurarna är,
trasslig sladd inget besvär
Ge bort som julklapp till nära eller kära
eller varför inte ge dig själv den äran

Postat av: Spacegirl

Nu kan du på favoritmusiken höra
utan att jag ska få ont i mitt öra.

Jag vill ha rosa om jag vinner.

Postat av: Lina

”Hej där fina Annis, nu ska du få höra
min lilla dikt om vad du borde göra.
Du borde se om jag kan vinna,
ingen lyckligare tjej kommer då gå att finna.
De vita och trassliga lurarna till mobben
trillar av mig och nej, nu ger jag dem nobben!
På gymmet far och flänger lurat här och där
tänk, vad livet vore bra med ett par Piston att hålla kär.
Färgen svart är ett bombsäkert kort,
och de färgglada varianterna går för mig helt bort.
Nu vet du om vad du borde göra
så att jag i vinter kan ha Bieber i mitt öra! ”

Hej fina Annis! Här kommer mitt bidrag. Om jag vinner (<3!!!!) önskar jag mig hörlurarna i svart. Stor kram! /Lina

Postat av: Isabelle Verdien

Ett par rosa hörlurar jag skulle vilja ha
jag får la hoppas att jag vinner för då kommer jag att skrika ja!

Postat av: Isabelle Verdien

Ett par rosa hörlurar jag skulle vilja ha
jag får la hoppas att jag vinner för då kommer jag att skrika ja!

Postat av: Sofia Eriksson ♥

Jag är med!
Jag skulle vilja ha dom i vitt om jag vann :)

Om du vill musik höra
sätt då denna i ditt öra.
Dunka, lyssna, digga, poppa,
ingen kan nu dig stoppa.

Postat av: Emelie

Jag vill vara med, och ifall jag vann skulle jag vilja ha färgen vit :)

Jag skulle gärna vilja va me
för att sedan kunna le
åt den fina låt
som mig ska spelas åt
när jag med hörlurar höra
fina musiken som spelas i mitt öra

Vitt jag skulle vilja bära
så att jag kan vistas med ära

Postat av: Linnea Sjöström

Lila, vita, svarta, rosa eller blå.
Någon av dem önskar jag mig få.
Gärna ett par lila, ¨så jag kan lyssna på musik när jag ska vila.
Dessa står på listan som nummer ett,
men att vinna dem, blir nog inte lätt.
Håller alla tummar och tår,
Så kanske dem blir mina, förens i vår.

Önskar mig ett par lila :)

Postat av: My Thulin

efter denna klappen lär du höra, inga ursäkter du kan göra. ljudet kommer endast finnas i ditt öra, så ingen du kan störa.

ett par svarta :)

Postat av: Caroline

Jätte gärna med
Med dessa rosa vill jag flåsa.
Under lektioner, inga diskussioner.

Postat av: Viola

Ett par Priston 499 är exakt det jag behöver för att sjunga fyra nio nio :D ÄSLKAR DEM VITA som rimmar så fina. ååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhh

Postat av: ∞NORA∞

Dom lila! <3


" Wesc's hörlurar är ju bäst
dom är bättre än en häst!"

Postat av: Rebecka

Med dessa kan du lyssna på bra musik, kanske kan du sjunga med i dess lyrik.

Haha kanske inte världens bästa rim men I tried i alla fall;) Om jag vann skulle jag vilja ge bort ett par vita hörlurar till min kompis som fyller år nu i december!

Postat av: Anna

Om man en tjänst till sina öron man vill göra,
man med dessa på musik ska höra!

svart :)

Postat av: Julia

Hur man man höra utan att låta?
Det är en märklig gåta.
Maxad volym, utan att störa,
Sätt på de här, bara du kan höra.

Önskar mig ett par vita snygga hörlurar :)

Postat av: Maria Karlsson

Om jag vann skulle jag önska ett par vita :)

Rim har aldrig varit min grej,
men jag gör ett försök för denna modegrej.
Musik är något alla gillar,
men inte när jag samma låt hela tiden drillar.
Enbart sånt jag gillar jag skulle höra,
och ingen annan skulle störa!

Postat av: therese kunnas franzen

Jag är med! Jag vill ha dem rosa. [email protected]

All världens toner finns häruti,
dra på Rock’n'Roll eller en symfoni!
Alla andra kan nu lugnt få en blund,
men tänk på trumhinnorna en liten stund!

Postat av: Elin

Funderar på vad du ska ge i paket?
men inte får en idé, bra som en raket?
Ge då bort något som brusar
och känn hur blodet rusar
Oavsett vad man har för musikstil,
sprider den alltid för dig ett smil,
Med denna Piston hörluren,
sätt på en låt av Van Buuren
Det blir bättre än sommarbären
blir det som den riktiga konserten.


Jag skulle vilja ha de rosa :)

Postat av: stina liffner

Vita.

Hörlurar är bra att ha,
både natt och dag..
dom vill jag gärna ha,
varje dag.

Postat av: Anonym

lila

Postat av: Sanna

Låt rockmusik på max
smälta örongångens vax
Låt gitarrernas ylande skinna
var sidas trumhinna
Låt basen få fria tyglar
mot öronens båda byglar
Låt rappen göra en räd
mot hammare och städ

Men stopp, vrid ner allt ös,
dämpa dånets klös
för annars hörselns instrument
förvandlas snart till rudiment
Av det som förr lät ballt och schysst
hörs nu inget, allt är tyst...

Önskar lila.

Kram Sanna

Postat av: Frida

Jag önskar mig de LILA!

Låt rockmusik på max
smälta örongångens vax
Låt gitarrernas ylande skinna
var sidas trumhinna
Låt basen få fria tyglar
mot öronens båda byglar
Låt rappen göra en räd
mot hammare och städ

Postat av: Lackert

Denna klappen går bra till musik,
men även till att lyssna på lyrik.
Kanske vill Du kunna nytt språk,
här är då ett populärt stråk.
För att inte besvära,
föräldrarna de kära,
kan Du dessa bära,
när Du vill lära.

Skulle vilja ha Lila om jag vinner! :)

Postat av: Charly

Ja jag vet inte riktigt hur jag uttrycka,
hur ett par lurar hade givit mig lycka.
För lurar jag verkligen behöva,
för att slippa dagarna långa musiklös ströva.
Så jag hoppas du nu förstår hur hemskt glad jag blivit
om du mig lurar givit!

Svart funkar ju alltid bäst tycker jag, fast helt ärligt kvittar färgen mig helt, hade bara blivit så glad om man vann!

Postat av: Jojo

kul! :)

Postat av: Ann-Kristin B

Lyssnar på musik gör jag i ur och skur
Vill gärna njuta med en stylish lur
Vitt passar bra på solvarma stränder
medan jag jobbar på mina bikiniränder.

Jag vill gärna ha vita om jag vinner.

Postat av: Ann-Kristin B

Lyssnar på musik gör jag i ur och skur
Vill gärna njuta med en stylish lur
Vitt passar bra på solvarma stränder
medan jag jobbar på mina bikiniränder.

Jag vill gärna ha vita om jag vinner.

Postat av: liselotte

Jag är med, vill gärna ha ett par svarta.
Med dessa kan man höra,
men inga andra behöva störa.
De är dessutom så fina,
hoppas de kan bli mina.
Mvh Lisleotte

Postat av: Karin

Varför försöker du att vara som resten av dem
När du vet att det finns så mycket mer under ytan
Det finns bara en som du
WeSC "Piston"

Postat av: Kristina

Jag vill ingen annan störa
sätter därför dessa på mitt öra

Jag tävlar för att vinna dom svarta.

Postat av: Helena Nilsson

Dessa lurar är prylen jag vill ha
När jag går på mina promenader varje da
De är hur tuffa som helst
Jag är helt frälst!

Vill vinna ett par rosa :) hade passat bra när min 30-årsdag är alldeles för nära (26 december)

Postat av: Nina E

Med läckra lurar i vitt
vill jag avnjuta en och annan hit!
Bara njuta, blunda och drömma
Låta musiken genom öronen strömma!

Postat av: Katarina

Musik gillas inte av alla kan jag lova!
på tåget pendlare varje morgon försöker sova
Då kan jag inte ha lurar som läcker
om jag inte vill att de mitt näsben knäcker
Jag älskar bra musik och att vara trendig
hjälp mig nu att inte vara eländig ;)

Postat av: Sandra S

Ljud det börjar strömma
Ur hörlurarna så att du börjar drömma
Snygga lurar du på stan kan bära
Att vinna ett par WeSc piston vore en ära!

Om jag vann så skulle jag vilja ha de vita hörlurarna 😊

Postat av: Johanna Perätalo

Åh, jag sitter här drömmer och kurar
Önskar mig fräcka vita lurar.
Drömmer om paket vackert lackat
Jag hoppas tomten ett par Wesc har packat.

Postat av: Marica

Ett par rosa hörlurar vill jag vinna
för att hinna
höra musiken spinna
när jag till bussen måste springa

(inte ens lite dålig på det här, det rimmar ju inte ens ordentligt, haha)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn (nu med JULKALENDER)

Ett par vita mot öronen vilar,
när du genom skogen ilar.
Träningen blir nu lekande lätt,
när musiken låter så underbart rätt.
Rakt in i örat utan störande moment,
detta paket är direkt från junkyard sänt!

Kram Annika
[email protected]

Postat av: Emelie Wallerström Davidsson

Att obekväma ploppar i öronen ha,
Är inget någon vill ha
Några som alltid trillar ur,
Är alltid allas otur
Att ha några som sitter fast på huvudet,
Och ger det fantastiska ljudet
De finns i många olika kulörer,
Vilket vi tackar dessa fabrikörer

De vita är riktigt snygga, så vi kör på dem!

Postat av: Patrik Nilsson

Musik eller prat dagarna i ända
Av detta blir många riktigt avspända
Så nu kan du gå i din egen lilla värld
Med denna teknikpryl som är riktigt prisvärd.

Om jag vinner så vill jag ha i färgen Vit.

God JUl :)

Postat av: Tilda Bengtsson

åh vad jag älskar Wesc!
nu kanske du tror att det är fjäsk!
Men grymma lurar de har,
och jag slipper gå med öronen bar!

Jag skulle vilja vinna vita! :)

Postat av: Elin

Lilla lilla Elin har börjat träna.
Träna som alla verkar göra.
Så varför inte gör det med stil.
Så snälla snälla Annis som är så fin, rädda mig från ensamhet och barnaskrik.
Genom dessa lurar ska jag njuta av bra musik, musik som sjungs av vår favorit.
Du vet vem jag pratar om mycket väl, någon som jb finns inte här.

& vill ha rosa hörlurar <3

Postat av: Milla

Jag vill vinna dem vita!

Använd dessa när du vill bort,
från världens press, som gör det hårt,
med dessa kan du alltid lyssna på,
något som får dig att bättre må,
snygga & bra,
kan användas varje dag.

Postat av: Diana - modegalen tjej

Dessa snygga lurar vill jag sjukt gärna ha
Och stilrent vita ska dom va
Maxa volymen utan att med min musik störa
För med de här kan bara jag höra
Så slipper jag göra någon grinig gubbe på tåget sur
Och själv koppla av en stund om jag har tur
Inget skulle mig kunna stoppa
När jag glider runt med dessa och låter beatet droppa
Hoppas så mycket på att jag vinner dessa
Och få bära dem på min hjässa

Postat av: Emma - williams mamma

Jag är med och tävlar om ett par rosa till min syster, hoppas denna gång på tur =)

1. Rim: Det du i paketet finner
hoppas jag ditt hjärta vinner,
Det lilla du behöver finner
du något i paketet du hör med,
Musiken spelas i julmusik
Julklappen du nu fått
i handen din =)

2. Delat i min blogg: http://www.nattstad.se/Emmahjorth/lucka-10-hos-annaiz---1712-11287132

Håller tummarna =)

Postat av: Ebba A

Skulle vilja vinna vita! :)

När du mitt i natten vill digga musik.
utan att det blir för hög akustik.
Kan du maxa volymen i ditt öra,
utan att grannarna under störa.

Postat av: Ida

Vill gärna viinna de vita
därför de är små och slitna :)
(Mina gamla alltså;)

Postat av: Ulla

Med en i varje öra,
behöver jag ingen annan störa,
när jag lyssnar på kören,
med dessa snören!


Om jag har tur skulle jag välja vita.

Postat av: Aurora

Att lyssna på musik är väldigt kul,
det tycker väl alla särskilt vid jul.
Julmusik om Rudolf och nissar,
det är något vi absolut hissar!
Här kommer något att lyssna i,
det kommer du älska det lovar vi.
Men vilken färg ska man välja då,
den frågan står fast ändå.
Men de vita blir ändå valet mitt,
de matchar till snön som också är vitt.
Ett par hörlurar som har det mesta,
jag hoppas nu på det allra bästa!

Postat av: Anna L

Kära man,
jag önskar att musiken försvann.
Varje kväll är det samma visa
Jag vill sova och jag måste dig tillrättavisa!
"DÄMPA, STÄNG AV! Jag orkar inte höra mer
Sätt på dig detta, så kanske jag din kvällslyssning bortser!

Postat av: Anonym

Kära man,
jag önskar att musiken försvann.
Varje kväll är det samma visa
Jag vill sova och jag måste dig tillrättavisa!
"DÄMPA, STÄNG AV! Jag orkar inte höra mer
Sätt på dig detta, så kanske jag din kvällslyssning bortser!

ÖNSKAR FÄRG VIT

Postat av: Anna L

Kära man,
jag önskar att musiken försvann.
Varje kväll är det samma visa
Jag vill sova och jag måste dig tillrättavisa!
"DÄMPA, STÄNG AV! Jag orkar inte höra mer
Sätt på dig detta, så kanske jag din kvällslyssning bortser!

ÖNSKAR FÄRG VIT

Nu kom det säkert massvis med inlägg, bortse, eller ge mig extra chans. Gillar dig på bloggloving.




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: