LUCKA SEX

I lucka sex har ni chansen att tävla om ett presentkort hos Spotify med Spotify premium i 3 månader med värde av 297kr! För att vara med och tävla så ska ni dela med er utav en musikupplevelse, det kan vara allt från en konsert du varit på eller när du satt på bussen och lyssnade på en speciell låt, lämna svaret i en kommentar till detta inlägg. Lycka till! ♥
"Let Spotify bring you the right music for every mood and moment."
 
Postat av: Mirjam

Jag är gärna med och tävlar! :)
Tycker det är fantastiskt hur musik kan påverka en och få en att känna sig glad, ledsen eller arg. Jag har en favoritlåt som jag ofta spelar när jag är ute och springer, den får mig till att vilja ta mig runt hela rundan. Känner mig alltid så motiverad till att klara vad det än handlar om när jag lyssnar på den, det tycker jag är häftigt! ^^

Postat av: Sofia Eriksson ♥

Jag är gärna med!
I somras var jag och min pojkvän och såg på Håkan Hellströms konsert, det var livets kväll. Har aldrig varit på en så magisk konsert innan, den var perfekt. Vädret, Håkan, pojkvän, sommar och allt. Det bästa var när han sjöng "Det kommer aldrig va över för mig" och så gungade alla med händerna i luften!

Postat av: Frida Eriksson

Jag såg Passenger på fryshuset för någon månad sen. Näst längst fram stod jag. Det var magiskt. Låtarna är så sorgliga men jag kunde inte sluta le. Han har en sån publikkontakt! Jag skrattade och jag grät. Det var en otrolig kväll!

Postat av: Natalie

När jag och min sambo åkte bil förra veckan satte jag på en låt (on top of the world) och vi vrålade och sjöng med och hade det jätteroligt. Efter den bilresan var vi jätteglada och älskade livet. Vi dansade med till musiken också. Det är lycka!! när man hör en bra låt man kan vråla till och bara ha roligt och sluta tänka på allt annat jobbigt! :)

Postat av: Tove

Det största jag har varit med om i musikväg måste ha varit på Roskildefestivalen för några år sedan. Jag såg Patti Smith, den coolaste kvinnan jag känner till och jag såg även Muse vilket var en underbar upplevelse. En massa annan skön musik, härliga människor och öl gjorde det hela till ett minne för livet.

Postat av: Matilda Jansson

Min bästa musikupplevelse är självklart när jag var på Justins konsert i april i år! När biljetterna släpptes så visste jag och mina kompisar inte att det skulle bli 2 till konserter (23e och 24e) så vi satsade allt på att få till den 22a och vi fick inga, de tog slut så fort... Vi blev så besvikna och gjorde så mycket vi kunde för att få biljetter. När vi gav upp så såg vi överallt att det skulle bli en extra konsert och vi sa att det var våran sista chans och vi fick äntligen biljetter! Det var den bästa dagen i mitt liv och jag tror inte att något kan slå den dagen, den känslan att äntligen få se sin största hjälte!

Postat av: Ulrika

Musik är något som verkligen ligger varmt om hjärtat och likaså för min sambo/fästman/pappantillvårtbarn. Så den bästa musikupplevelsen var nog när vi två var tillsammans på Cirkus för att se Ane Brun. Det va helt magiskt, så vackert. Det var en stund då man glömde allt annat och bara försvann i musiken.
Skulle gärna vilja vinna detta så att jag och min son Walter som är 7 månader kan lyssna på musik tillsammmans nu när vi är hemma om dagarna.

Postat av: Johanna

Jag bor i Finland och ett speciellt musikminne var när Lordi (Finalnd) vann Eurovisionen. Jag och en helt bull buss var på väg hem körandes och när vi hade förstått att Lordi vann och de uppträdde efter vinsten steg alla upp i mittenraden av bussen och dansade fastän inte man var så förtjust i låten. Det var en härlig känsla! :D

Postat av: Mathilda Nilsson

en musikupplevelse jag haft var när Cleo kom till min skola och lärde musik klassen att rappa och vi dansare lärde oss att dansa hiphop. några veckor senare så dansade vi första gången på scen till musikarnas musik. det var grymt, när publiken hurrade och hoppade, musiken var i full gång och jag dansade vilket är vad jag älskar att göra. vi VAR concerten

Postat av: veronica hedlund

Jag är jätte gärna med. Mitt bästa musikminne är när jag va på idolfinalen när Jay Smith vann.

Kram veronica

Postat av: Olivia

Den bästa musikupplevelsen jag upplevt var innan en konsert med 30 seconds to mars på grönan i somras. Vi hade köat i flera timmar och en halvtimme innan konserten börjar vänder sig publiken om och skriker. Jag undrade varför men sen ser jag hur hela bandet åker den nya attraktionen eclipse. Vakterna hade spärrat av hela karusellen och det var skithäftigt. Coolaste jag upplevt faktiskt.

Jag skulle även vilja vinna spotify premium eftersom jag inte har råd att köa det själv,men är beroende av musik 24/7.

Postat av: Diana - mode och musikgalen tjej

Jag är absolut med!
Min största musikupplevelse var när jag såg Bruno Mars här i Sverige på hans konsert.. Det var helt otroligt! Som vi köade utanför i flera timmar och frös, fick en riktigt grym plats och fick försöka stå kvar då det var så många som ville trängas, jag fick en vattenflaska i huvudet när vakterna kastade ner de till publiken men allt det var SÅÅÅ VÄRT DET!!! Han var hur grym som helst och jag kommer aldrig glömma det <3

Postat av: Petra Andersson

Måste helt klart varit när jag såg Incubus live i Denver på Mile High Music Festival. Sett många band live men dessa tog verkligen priset. Aldrig varit med om ett så bra live uppträde! :)

Postat av: Anna L

Ett vackert och sorgligt musikminne är låtarna jag valde till min fina Mammas begravning. Till tröst i sorgen och som en hyllning till min fantastiska mamma som är så saknd.

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Ej med men tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/06/lucka-6-hos-annaiz-612/

Postat av: Emma

Igår promenerade jag i 2,5 timmar och tiden bara flög iväg eftersom jag lyssnade på bra musik under tiden!
Jag promenerar vart jag än ska och då är musik en nödvändighet.

Postat av: Alice

Förra veckan var jag hos tandläkaren eftersom jag har fått en inflammation under en tand, och då var dom tvugna att bedöva mig. Och jag hatar sprutor och jag hatar tandläkaren, men jag fick lyssna på musik hela tiden när dom höll på. Så om jag inte hade fått lyssna på Håkan Hellström då så vet jag inte om jag hade klarat de.

Postat av: Eva Lindqvist

Jag har en musikupplevelse som slår alla andra. Det var första morgonen jag vaknade hos en kille (som nu har varit min make i snart 20 år). När han ser att jag vaknat sträcker han ut handen och sätter igång skivspelaren och ur högtalarna hörs "Nothing Compares 2 U" med Sinead O'Connor. Då visste jag att jag hittat rätt kille!

Postat av: Sara

Min bästa musikupplevelse var när jag för första gången tänkte sjunga inför någon, det var min pojkvän. Vi satt båda i mitt rum, jag börja sjunga och han satt där helt förbluffad över hur vacker min röst var. Han tog sedam min hand, och gav mig min första kyss :)

Postat av: alexandra

Mitt är nightwish-aramath som är min favorit låt, den spelades då jag och min flickvän träffades, det ör nu vår låt

Postat av: Julia

En väldigt speciell musikupplevelse jag upplevt har varit rix fm festivalerna. Jag har gått på 3 st och alla har varit helt amazing. Få träffa sina stora idoler, ta kort med dom och prata med dom. Sen uppleva deras musik live. Helt otroligt!

Postat av: Emelie Wallerström Davidsson

En musikupplevelse. Min första konsert jag var på (som jag kommer ihåg) var den 8/8-08, i Örebro, Lars Winnerbäck. Pappa hade köpt en turné tröja som jag hade på mig och bar med stolthet. Förbandet var Miss Li, stod och sjöng med till låtarna och två äldre tjejer stod bakom, hoppade och skvätte öl på oss. När Winnerbäck steg upp på scen blev alla galna. Hade innan tittat runt omkring mig och tror nog jag var yngst där. De flesta drack öl och var väldigt fulla. Mins en kille som höll på att vingla och nästan ramla över mig, och han var inte liten.
Lasse var fantastisk. Han fick med hela publiken och fick kontakt med alla. Kändes som om han sjöng till en själv, att man var ensam i publiken. Han fick en att glömma bort tid och rum.
Han bjöd upp Miss Li på scenen och tillsammans sjöng dem deras duett "Om du lämnade mig nu". Allting var som en dröm. Han var bättre live än vad han någonsin var på skivorna. Svävade på moln i bilen påvägen hem och kunde inte sluta prata om hur lycklig jag var som hade fått se och höra honom live.

Postat av: Ewelina

Första konserten jag var på var när Green Day kom till sverige 2005, jag var då 13 år. Jag var gaaaalen i dem och jag trodde aldrig jag skulle få tag på biljett/få lov att gå för mina föräldrar! Men det slutade med att pappas kompis lyckades få fram biljetter och jag gick tillsammans med min mamma. Det var en underbar upplevelse för en liten då Green Day-galen trettonåring ;)

Postat av: Carro

Min första stora konsert jag var på var New Kids on the block i globen, efter det var jag ett stort fan i många år:)

Postat av: Elin

Min bästa musikupplevelse är att ha träffat min idol, Justin Bieber och sen skrikit halsen av mig på två av hans konserter!

Postat av: Diman Dilir

måste vara sista kvällen med klassen i nian, på balen. Alla dansade till "give me everything tonight" och det är verkligen ett minne för livet!:)

Postat av: Jenny

Mitt bästa musikminne är när min absoluta favoritgrupp kom till Sverige. Jag hade sett dem utomlands förut, men när de kom hit och sjöng "små grodorna" på scen var glädjen total.
I februari kommer de hit igen och vad jag har hört sjunger de "små grodorna" varje gång de kommer till Sverige. I övrigt kan de inte ett ord svenska så jag är riktigt imponerad av den :)

Postat av: Malin Svensk Björck

Min absolut bästa och mest känslosamma musik upplevelse var när vi gifte oss.♥
Vi fick en alldeles egen och unik brudmarsch skriven till oss av makens barndomsvän. Vilken känsla att gå uppför altargången till tonerna av den. Det glömmer jag aldrig!

Postat av: Selicia Strindlund

Vilket grymt pris! Du har i princip jämt grymma priser, älskar dem! :)
En av mina musikupplevelser är då jag & mitt fotbollslag kom 2:a i Storsjöcupen för tre år sedan, när vi klev upp på scenen så spelades Wavin flag av K'naan. Känslan var otrolig! Fastän det var så pass längesedan så får jag exakt samma känsla som jag hade då, en glad känsla i blandning med en annan känsla som jag inte kan beskriva- en fantastisk känsla!

Postat av: Ella

En speciell musikupplevelse var nog när jag hörde låten The Fire som Elin Bergman sjöng i Idol. Sååå bra! :)

Postat av: LIENE

Så fin blogg! och kul med sån här julkalender.

Postat av: Linnea

Jag älskar älskar älskar att gå på konsert. Det är massa energi och man blir så glad. Min senaste konsert var November lights där det var ett stort dansgolv med en massa DJ:s som spelade. Det var riktigt mäktigt att komma in på arenan med översikt över hela dansgolvet där alla dansade. Men ingenting kan slå min allra första konsert med ingen mindre än Lady Gaga. Det var mer som ett konstprojekt med brinnande piano, överdrivna outfits och hon som gick runt och berättade om hennes liv. Jag lyssnar på musik dagligen och hatar när man kommer på en låt man vill lyssna på men den finns inte på mobilen. Skulle bli såsåsåså glad om jag vann, skulle använda det varje dag!

Postat av: lovisa knutsson

För snart en månad sen, det vill säga den åttonde november var jag i stockholm för att se bandet avenged sevenfold. Har lyssnat på dom sen 2010 och bara väntat på ett datum för sverige.

Att få höra introt till sin favoritlåt live är en oslagbar känsla. Man ryser i hela kroppen, ser bandet endast några meter framför sig och måste nästan nypa sig i armen för att inse att det händer på riktigt. NU. Strunta i mobilen, kameran och bara leva i nuet. Det var en sådan konsert man aldrig ville skulle ta slut och man kunde verkligen känna tomheten efter sista låten. Några dagar efteråt lever man i en bubbla, där allt som existerar är deras musik. Kan inte göra något annat än att längta tillbaka till då jag hörde introts första tonerna i högtalarna, hoppas verkligen att detta är något jag får uppleva många gånger igen!!

Postat av: Marica

Åh! I somras sov jag och tre kompisar på en studsmatta en hel natt. Eller sov, vi tittade på stjärnorna, pratade och lyssnade på "You make it real" med james Morrison och nu blir jag lycklig varje gång jag hör den låten. Det var så himla fint och mysigt!

Postat av: Jeanette

En musikupplevelse var när min kollega högt började sjunga "Fångad av en stormvind" i bilen när vi var på väg till ett möte. Det lättade verkligen upp stämningen och det glömmer jag aldrig!

Postat av: Nilla

Mitt absolut bästa musikminne var när jag och min kompis skulle se Jay Smith när han uppträdde i en galleria strax efter hans vinst i Idol. Gallerian öppnade tio, och vi var där innan tio för att hinna först in och hade med oss campingstolar och diverse spel att fördriva tiden med, och satte oss längst fram framför scenen. Det roliga med historien är att vi väntade där i över FEM timmar. Men vi hade roligt under tiden, och det gav oss de bästa platserna framför scenen och vi fick även fotas och kramas med Jay, vilket ingen annan fick. Ett helt underbart minne! <3

Postat av: Josephine

Får små muskupplevelser nästan varje dag, det kan vara en ny låt på radion som spelad där melodin är helt MAAGGGIIIISSKKK eller en gammal låt som väcker underbara minnen!
Musik är mitt liv och lyssnar nästan jämt på musik, i bilen när jag pluggar ja jämt! Skulle vara grymt att vinna denna tävling!!! :D

Postat av: Sandra S

Jag tycker att musik är som bäst när man har hörlurarna i, hög volym och sen passar låten sååå bra in i hur man just där känner sig, hur omgivningen ser ut eller om något händer som passar in i låten!

Postat av: Julia [Stil & Foto]

Min musikupplevelse är från att jag hade en himla rolig sommar och klickade väldigt bra som kompis med en på mitt sommarjobb, som förresten var det första. Medan vi jobbade så gjorde vi en gemensam lista som vi lyssnade igenom tillsammans och av låtarna kom många roliga samtalsämnen och lyssnar jag till någon av låtarna idag så kommer många glada och roliga minnen tillbaks vilket jag tackar för! :)

Postat av: JoHaNNa - Julkalender på bloggen

min bästa upplevelse är när jag kan lyssna på spotify utan den där jäkla reklamen ;)

Postat av: Charly

En av mina bästa musikupplevelser var när jag såg Prince för första gången i Roskilde 2010. Jag grät mig genom konserten, helt otroligt att se ett riktigt musikgeni göra det han gör bäst, och känna hur hans musik tar över hela festivalen. Mina vänner turades om att lyfta upp mig för att se bättre sedan jag är en aning kort. Nu har jag skaffat mig consert heels och lyckats få se min musikhjälte spela flera gånger till, och fler ska det bara bli ;)

Tack för kalendern, super julmys!

Postat av: Jenny

Min bästa musikupplevelse är från när jag var på en Taylor Swift konsert på Staples centers i Los angeles i somras :) Det var fantastiskt!

Postat av: Linda

Ett fint musikminne jag har är när jag och min nuvarande sambo precis hade träffats. Vi spelade robotunicorn där låten gick något i stil med "Always I wanna be with you, make belive with you..." När min sambo sedan åkt hem över jul och jag satt på bussen var det någon som hade just den låten om ringsignal. Detta gjorde mig riktigt glad och varm i kroppen! :)

Postat av: christina loveur

Det måste ha varit när jag såg 50 cent för 9 år sedan, en häftig upplevelse som jag aldrig glömmer!

Postat av: Anton

Åh jag är jättegärna med!

Min musikupplevelse är från i somras då jag tog körkort. Jag minns hur jag direkt åkte och köpte en AUX-sladd så att jag kunde spela musik från spotify i bilen. Sen åkte jag och hämtade upp vänner och körde runt hela kvällen med hög musik i bilen. Alla dom låtarna påminner mig så mycket om sommaren och det var verkligen perfekta dagen! :)

Postat av: rebecca!

Min bästa musikupplevelse (som jag aldrig kommer glömma) är när jag fick min första kyss av min nuvarande pojkvän.
Vi sitter i hans bil utanför mitt hem, ha ska släppa av mig. Vi pratar och jag vill verkligen inte gå därifrån. Helt plötsligt kommer låten "What makes a man" av City and Colours. Han lutar sig över och kysser mig! Åh glädjeruset finns fortfarande kvar! :D

Postat av: Mamma Marie

Vilka bra priser du har i dina luckor, Annis!! Ännu en grej som skulle passa dottern perfekt.

Njuta av musik när hon vill är grejen, vinner hon detta blir hon glada tjejen! =D
Kram <3

Postat av: Spacegirl

Jag har bra musikupplevelser mest varje dag, när jag får lyssna på Jill Johnson :-)

Postat av: Malin Sirviö

Jag är med :D Min bästa musikupplevelse är när jag var i globen för första gången och såg Lady Gaga! Det var riktigt kul! :D

Håller tummarna!

Postat av: li forsen

min musikupplevelse var när jag för första gången hörde låten som idag är min absoluta favortilåt.
Det är "Skinny Love - Birdy"
Jag fastnade för låten direkt när jag hörde den. Jag var uppe i en period där jag gillade en kille väldigt mycket, och alla sa att han gillade mig också. Han och jag hade verkligen en "skinny love". Nu har han och jag inte alls mycket kontakt längre, men jag saknar honom. När jag först hörde låten först så lyssnade jag på texten och insåg att jag kände igen mig i varje ord. Det var en underlig känsla eftersom jag lyssnat på så många låtar i mitt liv men ingen har passat in på mig bättre.

Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och en musik upplevelse som jag hade var när jag och min dotter var på Rix Fm Festival här i Norrköping för första gången. Hon var 2 år gammal och gungade för fullt med benen i takt med musiken, det såg så otroligt gulligt ut och många verkade tycka desamma med tanke på deras blickar och leenden emot oss.

Kram Sanna

Postat av: Patrik Nilsson

Hallå! :)

En Musikupplevelse som jag aldrig kommer glömma är när min Låtsaspappas syster begravdes. Hon dog tragiskt i Hjärnhinne inflammation 40 år gammal. Hennes Man valde att dom i kyrkan på hennes begravning skulle spela Lasse Stefanz med låten Dig vill jag älska. Det är inte riktigt min musiksmak men det var så fint och det kändes som hon fortfarande fanns där med oss.

Det är nått jag aldrig kommer glömma!

Med vänlig hälsning Patrik
[email protected]

Postat av: Jasmine

Winnerbäck. Sommar. 1000-tals människor i publiken, men de enda som existerade var han och jag.

Postat av: Julia

Min största musikupplevelse var jag med om i våras, den 29:e maj 2013. I åtta år har jag beundrat en kvinna med en enorm röst och i våras fick jag höra den live. Tyvärr hade jag bokat fel platser och när jag insåg det blev jag förkrossad.. Jag skulle sitta nästan längst bak! Men när Beyoncé Mrs Carter(!) klev ut på scenen omvändes mina tårar till glädje tårar. Sann lycka och en enorm musikalisk upplevelse. Öronen ler bara de tänker på hennes vackra stämma!

Postat av: Natalie

Jag har så många bra minnen, men det bästa är nog från när jag var 14-15 och äntligen fick se mitt dåvarande favorit band Tokio Hotel. Det var egentligen inget speciellt förutom att jag drömt om att få se dem under flera år och äntligen fick jag göra det. Vi köade, jag och mina kompisar, i över 12 timmar ute i kylan och stod nästan längst fram. Det var fantastiskt och det var över så fort, men det var underbart.

Det är nog mitt favorit minne. Skaffade flera nya vänner och vi hade så roligt. Idag lyssnar jag bara på dem när jag känner mig nostalgisk men det är fint och sitta och tänka tillbaka på den där dagen

Postat av: Richard

Sonisphere 2010 i Stockholm. 50 mm regn, 30 cm gyttja... Nu blir det bara inomhuskonserter i fortsättningen :)

Postat av: Tilda Bengtsson

Det måste vara när jag hade lyssnat på the scripts första skiva så många gånger att jag kunde precis vartenda ord på hela skivan. Jag älskade verkligen deras sound och jag blev helt platt förälskad. Så när deras andra skiva släpptes beställde jag efter det, hämtade det på posten och åkte hem. Jag satte mig på mitt rum, satte i skivan i cdspelaren, och tryckte på play. Redan på första tonen på den första låten föll mina glädjetårar och jag älskar den skivan som inget annat. !

Postat av: Ulla

En underbar konsert i Pildammsparken med LillBabs.

Postat av: ∞NORA∞

När väljer du vinnarna? :)

Svar: Efter en vecka! Drar alltså första vinnaren på söndag! :)
Annis Pöntinen

Postat av: Julianna Fredriksson

Hej!
Jag är gärna med.

När jag var i Italien 1993 spelade de ofta Haddaway
med What is love, blev helt förälskad i låten.
Jämt när jag hör den blir jag alltid glad och på
toppenhumör. Kan lyssna på den hur mycket som helst.

Mvh Julianna

Postat av: Amanda R

En väldigt speciell musikupplevelse var när jag lärde mig en av mina favoritstycken på piano. När tårarna av frustration av att inte riktigt klara det gav väg till tårar av lycka när jag väl hade lärt mig hela... väldigt speciellt.

(I Giorni - Ludovico Einaudi)

Postat av: elin

Min bästa musikupplevelse måste jag säga var One direction konserten den 8 maj. Detta är för att jag fick spendera kvällen med mina bästa vänner, fick se mina idoler, som betyder så sjukt mycket för mig (det går inte att beskriva hur mycket och nu börjar det låta cheesy) och sen så hade jag bara den bästa kvällen i mitt liv. Stämningen i arenan var sjuk! Dock skulle jag vilja säga att när de släpper en skiva så är det som värsta upplevelsen för mig. För jag tar mig verkligen tid till att lyssna igenom och låter ingen störa mig. :)

Hahah, detta blev värsta bibeln och jag vet inte om man kommer förstå något av det jag säger + att det lät jättecheesy typ. Men, hahah, du kanske kan förstå nåt av det jag säger i alla fall :)

Postat av: Ida

One direction konserten! <3
Andra konserten jag vart på i hela mitt liv! (första var Justin Bieber;)
Vi såg de utanför arenan å de kolla rätt upp på oss!
Var så lycklig!
Konserten var oxå grymt bra! <3 De sjunger med heeela sitt hjärta å de gör de så bra! :D

Postat av: Sanni fIvarsson

Jag väljer att dela med mig av den senaste musikupplevelsen, då den innfann sig inatt.
Jag trillade på något vis över en video på YT med höstens brittiska X Factor-gäng. Ett öppningsnummer av deltagarna där låten "Burn" av Ellie G. framfördes. Någonstans i mischmasch:et hördes en raspig tung röst. Det var Luke Friend. Efter att ha kollat flera framträdanden gick jag och lade mig med hans cover på Snow Patrol's "Run" i mobilen. Wow. Älskar sådana rysningar!
Snart kommer väl denna säsongs deltagare upp på Spotify, och då vill jag lyssna :)

Postat av: Hanna

I april var jag på den bästa konserten jag har varit på. Jag såg min idol Justin Bieber för första gången. Och jag hade golden circle och stog allra längst fram. Det var så overkligt att se han första gången och helt sjukt bäst. Kan inte beskriva med ord hur bra det va

Postat av: sanna hyvärinen

Mitt bästa musikminne är ifrån när jag och min bästa kompis på min gamla gatan gjorde en dansshow till massa gamla låtar som Britney och Spice Girls osv och så bjöd vi in alla grannar på gatan och visade upp våra "skills" på våran baksida med stereon på högst ljud ;) haha! En dans kommer jag än ihåg, till Aron Carters låt I want Candy haha..

Mormor som hade sån jävla dålig hörsel skrek, SKA DEM INTE HA NÅGON MUSIK?!?!? som om att vi var dumma i huvudet, haha och alla började asgarva för att musiken dånade ju ur högtalarna, haha älskade mormor...

Postat av: Mathilda

En musikupplevelse var helt klart då jag var på Justin Biebers konsert och stämningen när Beauty and a beat kom på och alla skrek och dansade och hade the time of their lives. Riktigt härligt var det.

Postat av: Ebba A

Jag mina två närmsta vänner skulle gå och se vårt favoritband Maroon 5,. Efter 5 timmars köande hamnade vi på tredje raden. MEN en kvart innan de skulle börja spela fick min en utav mina vänner en panikattack och var tvungen att gå ut från publikhavet. Vi blev såklart superbesvikna och satt och grät utanför. MEN efter konserten träffade vi bandet så kvällen var räddad till slut! :D

Postat av: kajsa

En musikupplevelse jag aldrig kommer att glömma var den 5 oktober 2013 när jag för första gången hörde Eminems nya album MMLP2 som släpptes då. Den känslan var obeskrivlig. Eminem har en stor betydelse i mitt liv då han har fått mig att bli en starkare människa. Så denna musikupplevelse var så betydelsefull för mig och något jag aldrig kommer att glömma. :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: