LUCKA NITTON

I dagens lucka så tävlar ni om en fotobok från önskefoto.se med värde av 500kr. För att vara med och tävla så ska du lämna en kommentar till detta inlägg med en motivering till varför just du ska vinna en personlig fotobok och vilka bilder du hade fyllt din bok med. För en extra stor chans att kamma hem vinsten så ska du gilla min blogg hos bloglovin (länk här). Den här tävlingen avslutas den 24 December. Det börjar närma sig slutet av julkalendern nu.. Lycka till! ♥
 
Postat av: Bella

God morgon! Jag önskar vinna en fotobok för att samla alla mina minnen från min mammas man tid med oss innan han gick bort i somras. Jag gjorde en liknande fotobok till hans mamma och syster men glömde helt bort av båda att göra en till mig själv och till mamma-och hon har frågat många gånger om jag kan göra en fotobok till henne, men jag har inte haft någon motivation till att se bilderna ännu, men nu känns det som att tiden är inne för att ta upp mina minnen! Kram

Postat av: Bella

Ps, jag följer på bloglovin :)

Postat av: sandra

Jag skulle gärna vinna en att ha i mitt rum, jag har massa foton på väggarna, att ha en bok liggande på bordet som alla gäster får titta i vore väldigt kul, det berättar så mycket om en som person.
Jag hade fyllt boken med foton från min galna konsertålder, när jag och min kusin och kompis for iväg i massa länder och köade till konserter, riktigt gamla goa minnen ^^

Postat av: liselotte

Jag är gärna med och tävlar. Skulle göra en bok fylld med bilder på mina barn och mitt barnbarn. Vill vinna för jag är så dålig på att framkalla kort, och det är så mysigt att ta fram ett gammalt fotoalbum och sitta och titta i tillsammans, mycket mysigare än att sitta och titta på datorn. Gör man en fotobok blir det ju ungefär på samma sätt.
Följer dig på bloglovin.
Mvh liselotte

Postat av: Tatyana

Jag skulle vilja ge en fotobok med mina döttrar i till min bonusmamma som alltid har funnits där för mig sedan jag var liten. När pappa gick bort var hon mitt stora stöd. Fast jag inte är hennes riktiga dotter så har hon alltid behandlat mig på samma sätt som hennes egen dotter.

Postat av: Julia

I Januari fyller min bror 20 och ska snart flytta hemifrån. Om jag vann skulle jag fylla boken med bilder och en berättelse med temat "Från barn till vuxna... tillsammans". Hade varit en så rolig present att ge bort!

Postat av: madde

Skulle fylla den med massa familjefoton, mest på barnen o skicka ner den till barnens farmor i ghana som än så länge inte träffat ngn av ungarna utan måste nöjas med att följa på håll.

Postat av: Jenny Sundqvist

Jag önskar vinna en fotobok och fylla den med bilder från början av vår resa. Från dagen då vår son föddes för tidigt, från stunden då han äntligen tog sitt första andetag, till idag, då han kan sitta framför mig och le samtidigt som han sakta faller åt sidan.

Postat av: Cattis - mamma till Adrian, Alfred & Silas

jag skulle vilja vinna för att kunna gör aen bok över det här året (2013) till vår son som föddes i juli, , skulle självklart ha alla hans bilder vi tagit på honom sen han föddes + magbilderna :)

Postat av: JoHaNNa - Julkalender på bloggen

jag vill vinna så att jag kan göra en bok med mej och min sambo och ge till min svärmor. hon bort nämligen i italien så hon missar tyvärr vårt liv här i sverige :S

Postat av: Lotta L

Jag skulle vilja skapa en fotobok med bilder ur min lilla ettåriga dotters första år i livet. Det blir ett fint minne för oss alla i framtiden!

Postat av: Johanna

Jag skulle ge fotoboken till min gamla mormor, hon är helt underbar och hon älskar alla sina barn och barnbarn så mycket. Jag vet att hon skulle tycke jättemycket om fotoboken om jag fyllde den med bilder av familjen och alla nära och kära i hennes liv. :)

Postat av: Joy Larsson

Hejsan! Jag följer dig på bloglovin (Joy Larsson)

Jag skulle vilja vinna fotoboken eftersom att jag har så otroligt mycket fina bilder i min dator som väcker minnen från flera år tillbaka till liv. Ifall jag vann så skulle jag fylla boken med bilder på mina vänner; de jag har nu, de jag har haft och de som numera är änglar. Jag skulle även fylla boken av bilder på min älskade familj; min fina fästman, mina söta syskonbarn, mina föräldrar och syskon samt de saknade som har gått bort. En bok för att minnas allt det vackra, helt enkelt!

Postat av: Ida Banck

Jag har fortfarande inte gjort fotobok för minsta dottern som är två. Hade jag vunnit hade det äntligen blivit gjort.

God jul!

Postat av: Malin Svensk Björck

Jag skulle gjort en bok till min mamma. Med bilder på henne, oss fem barn, barnbarn och alla hundar vi i familjen har och har haft genom åren. Den skulle hon få i 60 års present ♥

Postat av: Petra Andersson

Jag och sambon var i usa i augusti. Nu ligger bilderna från Vegas, l.a, grand canyon och Colorado bara och skräpar på en extern hårddisk. Hade varit roligt att göra en fotobok med minnen från resan att visa för nära och kära :)

Postat av: Nathalié - Mamma till Charlie <3

dottern blir 1 31 mars och det vore underbart att föreviga hennes första år i en fotobok. skulle bli bilder från hennes första dag i livet och bilder från första semestern, julen, nyår och födelsedagen =).

följer på bloglovin,

håller tummarna,

Postat av: Maria Sundlöf

Om jag vann denna fina fotobok skulle jag fylla den med en massa härliga foton från vår Thailandsresa som vi gjorde i maj 2012 tillsammans med min mamma! Sen skulle jag ge den som ett minne till min mamma, en massa foton på mig, min man, hennes barnbarn och henne själv, helt fantsatiska foton från vår härliga resa, med en massa upplevelser värda att minnas! <3

Postat av: Art By Tina - Konst & Yoga

I somras bjöd jag min 80 åriga mormor på en resa tillbaka till hennes och morfars liv tillsammans när han fortfarande levde, till Spanska Torremolinos, deras favoritställe. Hon var så himla glad över att resan blev av, att hon fick uppleva sitt spanien igen - kort efter att vi kom hem blev hon sjuk, och gammal, väldigt fort, synen har blivit sämre, hennes kropp orkar inte riktigt och hon är trött, väldigt trött - så jag skulle vilja pigga upp henne med en fotobok med minnen från vår fantastiska resa, så hon kan minnas och le!

Postat av: Elin - mamma till Knut

Min son Knut fyller 1 i april. Då vill jag göra en fotokalender där jag samlar bilderna från hans första år. Ett roligt minne för oss, men framförallt för honom när han växer upp. För det händer så otroligt mycket det första året. Och de minnena vill jag spara!

Postat av: Erika - lilla familjen

Min motivering är enkel; jag har så otroligt mycket bilder som jag inte framkallat, över 5000. Det vore underbart att så sätta några av alla dem i denna bok. Jag skulle vilja göra en första året-bok, en bok med bilder på båda mina barn. Tanken är att jag ska ta en bild då båda är 1 månad och sätta på ett uppskag, sen då dem är 2 månader på nästa. Det vore kul att ha tycker jag:)

Postat av: Maria

Jag har fortfarande inte ordnat upp mina bilder från en tripp i Asien våren 2010. Skulle jag vinna priset skulle jag göra en fin fotobok med bilder från dyk, snorkling, surfning, äventyrliga turer i nationalparker och mycket mer! skulle va den bästa julklappen till mig själv, att få dela med mig av bilderna till nära och kära!

Postat av: moa

Jag är med och skulle vilja vinna en fotobok för att jag älskar att fotografera detta året har jag fotat mer än någonsin och jag skulle bli så sjukt glad om jag skulle få samla alla bilder i en fin och egen fotobok. I min fotobok skulle bland annat min favorit bild av alla vara med såklart, biilden jag tog när det blixtrade ute, fick en bild på en jätte klar blixt i nyansen lila och allt annat är svart och grått runt omkring.

Postat av: moa

följer även såklart dig på bloglovin!

Postat av: Anna Ledberg

Hej följer dig på blogloving och fick nummer 317

Jag skulle använda presentkortet på önskefoto för att göra en fotobok för mitt ofödda barn. Det ska bli en bok som handlar om oss. Jag aka ta kort på där vi bor, maten vi äter, hur vi är klädda, vilka sidor man tittar på på internet, vad man gör om dagarna och vad saker kostar. Hur ser en dator ut 2014? Superkul att veta om 10 år. Självklart bilder på oss föräldrar som barn också.

Postat av: Eva Lindqvist

Jag skulle vilja göra en fotobok med bilder från vår resa till Manchester i augusti så att min son ska få ha kvar och minnas vad han kallade "den bästa helgen ever".

Postat av: Emma

Jag skulle vilja vinna en fotobok som jag skulle fylla med bilder på min brorson från han föddes fram till hans treårsdag som är snart. Han tycker det är jätteroligt med bilder och speciellt när han är med. Så det skulle vara en helt fantastisk present. :)

Postat av: Anton

Åh jag är gärna med!!

Jag skulle vilja vinna en fotobok eftersom jag håller på med mitt gymnasiearbete i skolan just nu. I mitt gymnasiearbete ska jag göra en portfolio av mina bästa porträtt/modebilder, som jag jättegärna skulle vilja göra en bok av. Jag vill kunna visa mitt "riktiga" arbete för folk och framtida jobb helt enkelt! :)

Postat av: Victoria Holmqvist

Jag skulle vilja göra en fotobok efter Afrika resan jag ska göra i februari, det kommer bli ett minne för livet som jag vill föreviga :-D

Postat av: Mahlin Larsson

Jag har nyss blivit sambo och det skulle vara så kul att få göra en fotobok tillsammans med bilder från våra första månader tillsammans!

Postat av: Mirjam

Jag är gärna med och tävlar! :)
För några månader sedan fick jag en lillebror. Skulle vilja göra en fotobok med bilder på honom och ge den till honom när han blir lite äldre. Vore verkligen kul!
Följer din blogg på bloglovin sen tidigare och har även gillat detta inlägg där som nummer 2.

Postat av: Alma Bengtsson

Åh jag är med!
Skulle fylla min fotobok med bilder från ett utbyte jag var på i somras. Åkte till Devon i sydvästra England i en vecka, var på "foamparty", vandrade i Dartmoor National Park och åkte ribbåt (bl.a.). Sedan kom engelsmännen hit och vi paddlade kanot, åkte till Liseberg och spelade massvis med brännboll! Så himla roligt, och jag har så många fina minnen från de veckorna, så hade hemskt gärna velat göra en fotobok med bilder därifrån :)

Postat av: Tilda

Jag vill vinna denna boken för att den skulle innehålla massor av bilder på personer och saker som betyder väldigt mycket för mig, och jag tror att alla personer behöver att ha en sån bok att kolla i och påminnas av det positiva som finns i ens liv när allt annat bara känns mörkt. Bilderna kommer t.ex. att vara på min familj, kusiner, bilder från volleyboll (vilket jag älskar) och såklart: one direction.

Postat av: Mikaela

Oj oj oj, denna fotobok skulle innehålla bilder på mig och min pojkvän. Han skulle få den när han fyller år nu i februari eftersom att jag inte kommer hinna få den eller klippa in bilder för den delen tills julafton. Så då passar det perfekt till hans födelsedag, dessutom fyller han år på alla hjärtans dag vilket gör det hela mer romantiskt. Nejmen det skulle vara super kul att få klippa och klistra och ha en massa fina bilder samt minnen i en och samma bok. Jag skulle själv bli så glad om jag fick en sån så jag är säker på att han också skulle uppskatta den.
Du får ha en god jul tjejen!
Kram

Postat av: Sofia Eriksson ♥

Jag är gärna med!
Jag vill vinna för att jag vill ge min pojkvän en fin extra julklapp eftersom han är så underbar. Jag skulle fylla denna bok med pussbilder och andra fina och även knasiga bilder på oss tillsammans. Ett väldigt fint minne ♥

Postat av: Therese W

Åh! Jag skulle vilja överraska min man med en bok fylld av bilder från vårt bröllop nu i somras :) Vi sparar till vår bröllopsresa nu i vår så vi kommer inte köpa några julklappar till varandra i år, men en sådan här bok hade blivit lite som en julklapp till oss båda:)

Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja vinna en fotobok så jag skulle kunna göra en bok med bilder ifrån året som har gått. Min dotter och jag har ju varit med om ett och annat och det vore kul att minnas.

Följer dig på bloglovin sedan tidigare.

Kram Sanna

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

följer dig sen förut och gillade inlägget som nr 4

Jag har delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/19/lucka-19-hos-annaiz-2412/

Skulle vilja vinna en fotobok och sätta in bilder på min son som är 10 månader. En bok med hans första år vore kul att ha.

Postat av: Gabriella Wikström

Jag vill vinna eftersom att jag har såå mycket bilder sen min första son föddes fram till nu och jag undrar hur jag ska hinna få in alla i album, nu är han 2 år och yngsta 1 år så det är hur mycket bilder som helst. Hade varit kul att göra en fotobok med minnen från deras första år :)

Följer dig på bloglovin!

Postat av: Spacegirl

Jag vill vinna därför att jag tycker det är så bra med fotoböcker, man gör en i ett visst tema och det är så kul att bläddra i dem. & det är en perfekt present, jag hade tänkt göra en från en konsert jag ska på snart.

Postat av: Minna

Min dator har krachat.. Jag har varit rädd att förlora alla mina bilder. Så en vacker fotobok, med både bilder jag själv fotograferat och bilder på mig, nära och kära.
Det är vad jag skulle sätta in i denna personliga fotobok!
En bok som jag kan öppna när jag är äldre, något som kan få mig att minnas och samtidigt bli glad över att jag fått möjligheten att på ett sådant fint sätt spara bilder :)

Postat av: Martina

Jag vill göra en fotobok över året som gått med min son som tema. En bok med berättelsen om honom och hans första år. Det vill jag göra för varje år som går och sedan låta honom få dessa underbara minnen :)
God Jul!

Postat av: Amanda

Jag skulle gjort en fotobok med bilder på mig och min lillebror. Ska snart ut i världen så skulle vara fint att ge han nått så han inte glömmer mig ;)

Postat av: My Thulin

jag är gärna med .:) skulle göra en fotobok till min mamma med massa fina bilder på oss :D

Postat av: Tina Carlström

Jag gillar dig på bloglovin, Tina Carlström.
Jag skulle vilja vinna denna för att fylla den med alla underbara bilder från mitt och maken bröllop. I årsdagspresent hade han fått boken med sångtexter, dikter, tal osv från bröllopet. En riktig återblick till vår stora kärleksdag skulle det bli!

Postat av: Jenny

Jag skulle ge fotoboken till min sambo så att han kan göra en bok av sina foton från sin resa till Barcelona!
Det blev en hel del och många med fotbolls relaterade teman!

Postat av: Anna L

Jag vill vinna en fotobok att spara alla fina bilder och minnen jag har av min fina Mamma som jag förlorade. Vi hade så många fina bilder digitalt på minnesstunden som jag vill spara i en fotobok att titta i om och om igen. Det skulle betyda så oändligt mycket för mig.

Postat av: bitskemma

jag skulle göra en fotosagobok till min dotter i 4 årspresent som skulle hanla om henne som prinsessa med bilder på henne och hennes nära;) tror hon hade älskat det=))

Postat av: Liza L

Jag är gärna med! Har så länge velat göra en fotobok att ha på nattduksbordet, kunna bläddra i när man känner sig lite nere eller bara när man känner för det. Det är ett väldigt fint sätt att samla alla sina favoritbilder på, och jag som fotogalning skulle utan problem kunna fylla en sådan bok!
Jag hade satt in bilder på min familj, min kära älskling, släkten, äventyr jag varit med om, och bilder som får mig att må extra bra! :) Kram
(Följer dig på bloglovin)

Postat av: Anna

JAg vill vinna detta för att jag är en hobbyfotograf (och pluggar grafisk design) och har samlat på mig en herrans massa foton genom åren, men inga har blivit utskrivna eller "framkallade"! Så jag skulle vilja vinna detta för att skapa en fotobok med mina bilder från min tid i England som au pair :)

Postat av: Jeanette

Jag skulle göran en bok till mamma med foton på oss barn! Det tror jag hon skulle tycka om.

Postat av: Anna Hägg

jag är med!

gillar din blogg på BL.

som nybliven mamma vill jag gärna min son dokumentera, det hjälper oss att sedan minnas mera.
massor av bilder vi tagit gjort, men om man inte skriver ner så glömmer man ändå innehållet fort.
en fotobok det vore perfekt för att bild och text kombinera, jag inte alls mot denna vinst skulle protestera!

Postat av: Selicia Strindlund

Jag fick en sådan fotobok av min kompis då jag fyllde år och det var en riktigt rolig och annorlunda present.
Jag vill göra min mormor lika glad genom att fylla boken med bilder på släkten.
Kram

Postat av: Ulla

Jag vill gärna göra en fotobok om sommaren 2013. Den var så fin och jag tog så många bilder då. Min dotters pojvän var för första gången i vår stuga. Och vi renoverade en del i stugan. Allt detta vill jag fylla fotoboken med.
Gillar inlägget.

Postat av: Cilla

Jag skulle så galet gärna vilja göra ett fint 1-årsalbum till min dotter! Det skulle vara ett så fint minne för henne, särskilt om bilderna är i en fin lyxig personlig fotobok!

Postat av: Johanna

Jag hade gjort en bok fylld med alla kort jag tagit under 2013- en årskrönika med andra ord.

Postat av: Mel

Hej! Om jag vann så skulle jag fylla boken med bilder och minnen från min gymnasietid. Har nu gått hälften, och har tre terminer kvar. Så det kommer komma många fler bilder att fylla boken med.




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: