LUCKA ARTON

I lucka arton så har ni chansen att vinna hårprodukter från Waterclouds.com. Paketet innehåller en Dry Clean HairsprayVolume ConditionerRepair Leave-in Conditioner och Relieve Active Shampoo (länkar). För att vara med och tävla så ska du lämna en kommentar till detta inlägg och berätta att du är med och tävlar. Tävlingen avslutas om en vecka. Lycka till! ♥
 
Postat av: Hannapalms

Jag är med och tävlar! Är allt i behov av hårprodukter :)

Postat av: Malin Svensk Björck

Jag är med!

Postat av: Victoria

Perfekt!! Är det något jag gillar så är det att hålla på och styla hår så det vore ju bra att kunna ta hand om det sedan ;) I'M IN

Postat av: Mirjam

Jag är gärna med och tävlar! :D

Postat av: liselotte

Åh vilken härlig vinst. Jag är med och tävlar. Mvh liselotte.
[email protected]

Postat av: Ronja

Jag är med och tävlar, hoppas jag vinner då mitt hår börjat se ut som en rishög!

Postat av: Elin

jag är med :D

Postat av: sandra

Jag är med :D.

Postat av: Tilla

Åååh! Jag är med!

Postat av: Emma

Jag är med!

Postat av: Julianna Fredriksson

Såklart jag är med.


Mvh Julianna
mailadress:[email protected]

Postat av: Jenny Sundqvist

Jag är med =)

Postat av: Ida Sundin

Jag är med!

Postat av: Jan

Evig kärlek från Jan

Postat av: Violina

Är med och tävlar!
Mitt hår så slitet, trött och sprött är.
Vinner jag det fina hårpaketet lösningen på problemet är här!

Postat av: Carola S

Jag är med och tävlar :)

Postat av: Johanna

Jag är med och tävlar!

Postat av: Vayleth Oldenburg

Mitt hår behöver detta
Jag är med å tävlar

Postat av: Daniela

Är med :)

Postat av: Erika - lilla familjen

Jag är gärna med och tävlar! :)

Postat av: Elin

Jag är gärna med!! :)

Postat av: Malin

Jag är med :-)

Postat av: Stina Mattsson

Jag är med! :)

Postat av: Anette

Hej Annis! Jag är gärna med och tävlar.

Jag känner mig så dyster
för mitt hår har mist sin lyster.
Glanslöst,frissigt och trist
det sa t.o.m min frissa sist.
Men jag håller tummarna och hoppas på turen
kanske Waterclouds produkter för mitt hår är rena dunderkuren.
Ha en bra dag!
Kram

Postat av: Nadia Påfvelsson

Jag är med och tävlar.:)

Postat av: Jasmine

Jag är med :)

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Jag är med och tävlar, har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/18/lucka-18-hos-annaiz-2512/

Postat av: Anna Lindh

Jag är med och tävlar!

Postat av: Anna L

Jag är med och tävlar!

Postat av: Tina Carlström

Jag är med och tävlar. Behöver hjälp till mitt skadade och slitna hår! Hoppas detta kan hjälpa mig...=)

Postat av: Jessika

Ja e med ;)

Postat av: Matilda

Jag är med och tävlar! Hoppas såklart på vinst ♥
Tack för den tid och energi du lägger ner på bloggen, den är grym!

Postat av: ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

är med :D

Postat av: JoHaNNa - Julkalender på bloggen

jag är med :) mitt slitna hår behöver alla underverk som finns :)

Postat av: qat

Jag vill supergärna vara med! Count me in! :D

Postat av: Linda Persson

Är gärna med och tävlar :)

God Jul! :) / Linda

Postat av: Linda Persson

Är gärna med och tävlar :)

God Jul! :) / Linda

Postat av: Josephine

Skulle va en dröm att vinna! Jag är med! ;D

Postat av: Sanna Alm

Jag vill absolut vara med och tävla! =) Mitt hår är så torrt och skulle behöva en vårdande lösning! Vänliga hälsningar Sanna ([email protected])

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn (nu med JULKALENDER)

Jag är med och tävlar!
Kram Annika
[email protected]

Postat av: Tanja

Jag vill vara med och tävla om dessa fina hårprodukter. kram

Postat av: Frida

Jag är absolut med! :)

Postat av: victoria

Jag är med! :)

Postat av: Sandra Sillén

Jag är med! Mitt hår skulle bli glad av detta 😊

Postat av: tova

jag vill bara berätta att jag är med =)

Postat av: Victoria Holmqvist

Jag är såklart med och tävlar! :)

Postat av: Liie

Jag är med och tävlar!

Postat av: jenny :)

Jag är med och tävlar!

Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, vore super kul att testa dessa produkter.

Kram Sanna

Postat av: Spacegirl

Jag är gärna med :-)

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag är gärna med och tävlar. Brukar inte ha någon vidare tur, men man måste ju försöka:)

Postat av: Maddi

Jag är med och tävlar :) <3

Postat av: Lotta L

Jag är med och tävlar!

Postat av: Julia

Jag är med!

Postat av: Alice lindahl

Jag är gärna med och tävlar! :)

Postat av: Camilla

Jag är gärna med och tävlar :-)

Postat av: Jenny

jag är med :)

Postat av: Sofia Eriksson ♥

Jag är med :)

Postat av: Camilla

Jag är med! :)

Postat av: Anna

Jag är med!

Postat av: Mikaela

Åh hårprodukter, perfekt!
Klart jag är med och tävlar. Kram

Postat av: Åsa H

Klart man är med !
Mitt hår behöver all hjälp det kan få !

Postat av: Tove

Jag är med!

Postat av: Carina

Hej :) Älskar waterclouds, såklart jag är med! Ha det bäst /Carina

Postat av: Malin Sirviö

Jag är med :D

Postat av: Selicia Strindlund

Jag är så himla gärna med och tävlar!
Perfekta produkter till mitt hår är allihopa... speciellt Repair Leave spraybalsam till mitt tunna och slitna hår som jag vill förbättra. Volume conditioner är också något som skulle vara bra och göra mitt hår snyggare, samma sak med Dry Clean Hairspray. Åh, herregud alla produkter är något jag så gärna skulle vilja vinna. Mitt hår behövs verkligen skötas bättre, det är även ett av mina nyårslöften :) Skulle bli så otroligt glad om jag vann!
Kram

Postat av: Petra Andersson

Jag är med och tävlar! :)

Postat av: Nilla

Jag är gärna med och tävlar! Mitt hår skulle verkligen behöva lite lyxigare omårdnad..!

Postat av: Lina Eckerström

Jag är gärna med och tävlar :)

Postat av: Lida

Jag är gärna med och tävlar!

Postat av: Carro

Jag är med!

Postat av: Carola Wahlström

Jag vill vara med :)

Postat av: Carola Wahlström

Jag vill vara med :)

Postat av: Frida Westergren

Jag är gärna med och tävlar! :)

Postat av: anette jeppsson

jag skulle verkligen behöva piffa till mitt hår så här i juletider och det här skulle vara en perfekt hjälp på vägen.

Postat av: Lotta

Jag är med och tävlar

Postat av: Leila

Jag är med och tävlar! :D

Postat av: Matilda

Är med :)

Kram Matilda

Postat av: ∞NORA∞

Jag är med och tävlar! :D

Postat av: Emelie H

Ja, jag är med !

Postat av: Art By Tina - Konst & Yoga

Jag är med! =)

Postat av: Emma

Jag är absolut med och tävlar. :)

Postat av: Sara

Är med :)

Postat av: Johanna

Jag är med och tävlar! :)

Postat av: Therese

Jag är med!

Postat av: Therese Kunnas Franzen

Jag är med!! :D [email protected]

Postat av: Ing-Marie Oskarsson

Härliga produkter till ett trött hår är precis vad jag behöver! Glädjen blir stor när man känner sig fräsch och fin i håret!

Postat av: Ida Banck

Åh vilken bra tävling, jag är med :)
God jul!!

Postat av: Ulla

Jag vill gärna vara med!

Postat av: Olivia Gunnarsson

Jag är med!!

Postat av: Olivia Gunnarsson

Ps. Jag följer dig nu på bloglovin också!!

Postat av: Emma Johansson

Jag är med!! :)

Postat av: Corina - Mamma till Tindra & Maxine

Jag är med och tävlar :)

Postat av: Bella

Jag är gärna med och tävlar :) Och följer dig såklart!

Postat av: Decibel Sandstedt

Jag är med! =)

Håret är min viktigaste accessoar,
om den skulle jag kunna författa en lång memoar.
Produkter som vårdar och ger mig volymiös glans,
jag skulle känna mig i verklig balans!
Min synpunkt lyder; fantastiska produkter.
Vore i vintermörkret en av de bästa ljuspunkter. <3

MVH/ Decibel

Postat av: Cilla

Jag vill vara med och tävla om hårprodukterna!! :D

Postat av: Maria Sundlöf

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR!

Postat av: Johanna Mattsson

Jag är med :D

Postat av: Elin

Jag är med!

Postat av: Kajsa Johansson

Jag är absolut med!! kram

Postat av: Linda

Jag är med och tävlar :D

Postat av: Tracy

Jag vill definitivt tävla om detta!

Postat av: Martina

Jag är gärna med och tävlar! :)

God Jul!

Postat av: Kajsa

Jag är med :D
Tipsar även i min bloggtävlingsblogg :)
http://roligabloggtavlingar.blogg.se/2013/december/tavla-om-harprodukter-lucka-18.html

Kraam!

Postat av: Emma S

Jag är med :-)

Postat av: Maria

Jag är med och tävlar om kittet! Håller tummarna :)

Postat av: Elin - mamma till Knut

"Jag är med och tävlar"

Postat av: Joakim Hansson

Detta hoppas jag på att vinna!

Postat av: Anonym

Jag behöver verkligen bli bättre på att ta hand om mitt hår och komma ur den här risbolls-looken. Bara för att man är arbetslös, så behöver man ju inte se ut som ett troll. Ett hårvårdskit skulle vara en fantastisk hjälp på vägen. :)

Postat av: Mahlin Larsson

Jag behöver verkligen bli bättre på att ta hand om mitt hår och komma ur den här risbolls-looken. Bara för att man är arbetslös, så behöver man ju inte se ut som ett troll. Ett hårvårdskit skulle vara en fantastisk hjälp på vägen. :)

Postat av: Lina

Jag är med och tävlar! Stor kram /Lina.

Postat av: Gabriella Wikström

Jag är absolut med och tävlar!! :)

Postat av: bitskemma

jag är med och tävlar=))

Postat av: Ebba A

Är gärna med och tävlar! :D

Postat av: Emma S

Jag är med :)

Postat av: Anna Hägg

jag är med och tävlar!

Postat av: Ulla

Jag är med. Skulle vara jättebra till mitt hår som ser ut som en risbuske.

Postat av: Josefin Norlén

Jag är med och tävlar! :)

Postat av: Gabriella Wikström

jag är med och tävlar:)

Postat av: Ronja

Jag är med och tävlar! :)

Postat av: Bella

Jag är med!! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: