JOURNALS

Ingen har väl missat att Justin släppte sitt nya album idag? Jag har nu hela min morgon suttit och lyssnat på hela albumet på repeat om och om igen och dansat runt i mitt rum som en galning, Hehe.. Antar att jag inte är ensam om detta heller? Mina favoriter är backpack och swap it out, har ni någon favorit? Detta gjorde han riktigt riktigt bra ♥
Photographs&Editing: Annis (ME)
Postat av: Felicia

Sv; tack så mycket och detsamma! :)

Postat av: Daniela

Snygg blogg och fina mysiga foton :) Angående inlägget om klänningen så ja ha den på nyåret :)

Postat av: D

Vad tycker du om att Justin Bieber kanske skall sluta efter detta album?

Postat av: Kira

Du har en sån härlig blogg tjejen, keep it up!

Var super schysst och hjälpa mig att välja mellan mina två paljett klänningar, kan ju bara inte välja!! Då är du bäst!

God Jul och Gott Nytt år!

Postat av: Berta K

Jag älskar det nya albumet!

Postat av: Ida Lindborg ♡

Åh så mycket kärlek <3

Postat av: fjärilsknut

är det en macbook pro du har? vad tycker du om den? funderar själv mellan en air och pro nu i mellandagarna :)

Postat av: Jonna

Finns albumet bara på iTunes eller på Spotify också?

Postat av: Victoria Rinkous

Du är nog allt annat än ensam med att dansa runt till Journals :D Såå grymma! men min favvo måste endå va Memphis.

Postat av: puck

vartifrån är ljusen?

Postat av: Anonym

vartifrån är ljusen?

Postat av: Kristin

Vart kommer ljusen ifrån? :-) Superfina inredningsdetaljer ju!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: