♥♥♥

Bloggen kommer flyttas till en egen domän i början av 2014, och det kommer hända mycket nya grejer inom bloggen. Men jag återkommer med mer om det senare.. Ikväll ska jag fira in det nya året med festligheter med mina närmaste vänner och avsluta året riktigt fint, vad ska ni göra? Gott nytt år på er!! ♥ Vi hörs nästa år!
Photographs&Editing: Annis (ME) 
Postat av: Evelina Flod

Underbar blogg och underbara bilder!!
Hoppas du får en härlig kväll, gott nytt år :)

Postat av: Anders Stolt

Oj så spännande. :)

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt 2014.♥ Kram

Postat av: Johanna Mikkola

kul ! ska bli spännande att se vilka förändringar som sker på din blogg :-)

Postat av: MajaLinnéa

Åh så fina kläder. Har själv inga paljett kläder haha . :/

Postat av: Phoebe Jaresand

Jättefin blogg du har! Jättefina bilder också. Läs gärna min, jag publicerar endast texter som t ex noveller, fakta texter osv. Skulle vara kul att se vad andra tycker om mitt skrivande :)

Postat av: ISABELLE

Åh vad är det där för rolig bok?!

Postat av: Johanna

Vilken fantastisk blogg du har, så FINA bilder! Hoppas du hade ett bra nyår, kram :-)

Postat av: Ida

Spännande!

Postat av: Ebba Brobeck

så fint!

Postat av: Kaffehörnan

Vad grymt nice med egen. Jag har me egen

Postat av: Rebecca

Åh så fint med glitter och paljetter! :)

Postat av: Lanja - www.lanjas.com

fiina bilder




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: