Just believe

Bilderna är tagna från weheartit! Jag kommer inte lägga ner min blogg har jag kommit fram till :) Jag kommer blogga då jag har lust och något vettigt att komma med. Så det kommer alltså inte bli daglig bloggning. Några som frågat hur jag mår nu? Jag mår bättre, försöker göra det bästa av allt. Håll ut mina vänner ♥
Postat av: jessica

kolla gärna in min blogg! :)

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Bra att du inte lägger ner! :D Gör inget om du inte bloggar dagligen, bara du bloggar ibland! :D♥

Postat av: l

Postat av: lovisa [foto & vardag]

Var jag som kommenterade den tomma kommentaren, var lite snabb på knapparna bara!



Men som jag sa innan, hoppas det blir bättre för dig! :)

Postat av: ebba (:

bra att du inte lägger ner den , bloggen är för bra för det ;)

Postat av: Annika

Fin blogg :)

Postat av: JARINA / En fotoblogg

Kom tillbaks! Saknar dina inlägg.

Postat av: thea

Det är ju så det ska vara - när man har lust och något kul att berätta. Ska ju inte kännas som att man MÅSTE blogga, det kanske går ett tag, men sedan blir man less :) Kul att du inte lägger ner iallafall :)



Om du skulle vilja, får du gärna vara med i min fototävling, du kan bl.a. vinna valfri vara från tvspelsweb :) Tävlingen hittar du här: http://theaholmqvist.blogg.se/2012/march/tavling-hos-maja-petronella.html#comment



Kramar!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: