blogg pause

Mycket som händer just nu, som gör att jag inte orkar blogga. Drar även iväg på Prao denna vecka, så kommer bo i Eskilstuna under en vecka utan tillgång till en dator. Har även funderat på att lägga ner bloggen helt, och starta om någon annan gång när jag kan ge allt på den. Jag återkommer sen när jag tänkt på saken.
Ni får ha det så fint så länge! Pussar ♥
Postat av: JOSEFINFOTAR ♥

NEEJ! inte starta om helt :'( älskar din blogg!!

Postat av: Matis!

Nej! Tusen NEJ NEJ NEJ!!! Älskar din blogg!

Postat av: S O N J A F O T O

Nej! Lägg inte ner bloggen ♥

Postat av: Anna

nnnnnnnnneeeeeeeeej :( <3 fast gör vad som känns bäst

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Neeeeej! Lägg inte ner bloggen! D: Du är en av mina favoritbloggare ju... ♥

Postat av: iiiden

hoppas du kommer tillbaka:D

Postat av: sandra

Hej! jag var inne i din blogg och tänkte tipsa dig om min sida som du kan besöka för jätte fina klänning om du är intresserad kan du klicka dig vidare på :



http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2265932



Ha en bra dag!

Postat av: iiiden

ha de nice!:)

Postat av: Malin Börjesson

Nejnejnej! Du har verkligen talang du får inte lägga ner det! och du tänker ju såhär: ''om man inte ger allt är det ingen idé att man har blogg''

MEN den behöver inte vara perfekt!

även om man tappar läsare när man inte ligger på topp så har man alltid kvar några , och det är dom äkta läsarna som inte är så kräsna som alla andra!



men om du verkligen känner att du inte orkar så är det klart att du ska göra det du tycker känns bäst! :)



kram!

Postat av: Elin

Hej!



Jag va inne i din blogg och ville tipsa dig om min sida för senaste kläder, vid intresse kan du klicka dig vidare på:



www.traderista.blogg.se



Ha en bra dag!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: