vår

Nu känns de som att våren äntligen är här! Äntligen har snön smält bort och man kan gå i Converse och Skinnjacka! Har snön smält bort hos er än? :)
Postat av: Victoria

Ja, äntligen! Använde mina converse lite på vintern ändå. ;)



Måste skaffa skinnjacka, vart finns det till ett bra pris och snygga?

Postat av: liforsen

jättefina bilder! :)

Postat av: Elin

Du har verkligen en fin blogg och du fotar som en gudinna!

Var gärna med i veckans blogg! Du behöver bara kommentera/skriva i frågerutan att du är med :)

Sen om du vill får du skriva i din blogg att du är med, men det måste du inte :)

Postat av: Izabella

Fina bilder :).

Postat av: Ebba [foto & vardag]

Nej, vi har maaassor av snö :(

Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Riktigt fina bilder det där!

Postat av: L I N A Z F O T O ♥

Du hänger väll med på att jag flyttat till linazfoto.blogg.se ?

För att starta bloggen ordentligt har redan en tävling startat.

Gå gärna in och läs mer där ! :)



KRAM LINA !

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Fina bilder! :)

Postat av: josefin

Jag hoppas att du fick mina mail som jag skickade! Var tvugnen att dela upp bilderna i två mail. Sedan råkade jag tycka en gång på send. Med ingen text. Jag hoppas att du fattar allt och svarar så fort du kan:)Jag vill skicka pengarna via posten.



Ha en bra dag:)

Postat av: Sofia [fotoblogg]

Fina bilder! (:

Postat av: Elin

vilka vackra bilder :)

Postat av: lovisa [foto & vardag]

Jag är käääär i andra bilden!

Postat av: alexandraeriksson [fotoblogg]

Jättefina bilder verkligen!

Postat av: Amanda

Så fantastiskt fina bilder!

Postat av: Dika

Jättefina bilder!!!!! :)

Postat av: Elin

Super härlig blogg och fina bilder =)

Du är fin du med, ha bra kväll! :)



//Elin




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: