NEW SHOES

Den 13:e december har min skola niornas dans då alla nior från kommunen samlas och har en dans! Dessa läckra guld skor kommer jag bära då, Skorna kommer från Nelly! Love it ♥
Postat av: Jarina

Dör så snygga! Älskar Nellys skor!!! Beställde också ett par precis, helt vanliga svarta. 14cm. Synd bara att jag är 178 från början så jag blir över 190 :D

Postat av: -Kardashian family

Jätte fin blogg du har :D Skulle bli jätte glad om du gick in på min blogg om Kardashian systrarna! kram

Postat av: Julia [Stil & Foto]

Snygga! Ser lagom höga ut också :) Problemet för mig är att de ofta är stora, jag behöver 35:or.

Var de sköna o gå i?

Postat av: Jarina

Svar. Ja, det är det ju faktiskt. Men 190cm är längre än typ alla killar.. Haha.

Postat av: Jarina

Svar: Jaa, man måste väl vara stolt över att vara lång bara :)

Postat av: erika

Sv. Tack så mycket!! :)

Postat av: Amanda [SPONTAN]

SÅ SNYGGA!

Postat av: Victoria ♥

Åh jäklans så snygga! Lagom höga.

Postat av: Jenny

Sv: Taack så mycket :) Detsamma till din!

Postat av: Tess

Snygga! :)

Postat av: Maja - Hobby fotograf ♥

Sv; Åh, tack så mycket!
Din är också jätte fin, har du gjort headern själv? :D

Postat av: Sanne

svar: tack så mycket detsamma! :)
Snygga skor!! :)

Postat av: Helena

Grattis. Du är dagens bloggtips hos oss.

Hälsn,
Helena

Eloge Magazine

Postat av: sannas rum

Riktigt snygga :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: