www.skal-man.se

Photographs&Editing: Annis (ME)

Jag har beställt lite olika skal från olika sidor. Det är inte många butiker som har HTC skal så jag tänkte att jag lika gärna kunde tips om några till er som har HTC mobiler eller någon annan mobil för den delen också! :) Från skal-man.se kommer mitt snygga zebra skal ifrån :) Dem har dessutom skal till Iphone , Nokia , Sony Ericsson & HTC m.m. Jag är grymt nöjd med mitt snygga skal från dem , super snabb leverans dessutom! :)
Postat av: FANNYYSPHOTO ♣ [fotoblogg]

Tack för tipset, för första gången såg jag skal till min Xperia X8 haha ;D

Postat av: lovisa

Sugen att vara med i min fototävling? du hittar mer på min blogg, under kategorin tävlingar!



snyggt skal jag har också HTC och det är jättesvårt att hitta skal! ;)

Postat av: Wilma | Foto & Vardag

Hej! En fråga: Kan man fokusera med en fjärrutlösare eller måste man fixa fokuset på kameran. Är din fjärrutlösare bra? något att rekomendera?

Postat av: Erica Nylund

Fin blogg!

Just nu har jag frågestund på min blogg.

Så skulle bli jätte glad om du offra 1 min & ställde en fråga till mig.

Direktlänk: http://eriicanylund.blogg.se/2011/september/fragestund.html#comment

Ha en bra dag!

Kram!

Postat av: Johanna

Snyggt skal :D

Postat av: Elsa [mode & foto]

jättesnyggt!!! :) Hur har din dag varit? :)

Postat av: Emma

Snyggt! :D

Postat av: felicia

Har också htc, e så dåligt att det inte finns lika många skal till andra telefoner än till iphone :/ ska kolla in skalman sidan :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: