ÖVERRASKNING , HÖST DESIGNEN ÄR HÄR!

TADAAAA , jag har suttit hela dagen idag sedan jag kom hem från skolan och jobbat med den nya höst designen. Tycker de blir skönt med lite mörkare och mysigare färger nu till hösten :) Jag gillar den skarpt. Nu vill jag självklart veta vad NI tycker om den? Bättre / sämre? TRYCK F5 OM DU INTE KAN SE DESIGNEN.
Postat av: Rebecca Rehn { F O T O }

Jättesnyggt!

Postat av: TILDASFOTO ♥

Jättejätte fint!

Postat av: li - hobbyfotograf

det blev jättefint! :)

Postat av: Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

Fint! :) Kanske får lite inspiration nu :)

Postat av: Hanna :)

Fasen vad snygg den nya designen blev,bra jobbat! :)

Postat av: KLARA -

Åh så fint!

Postat av: Casowa

Jätte fint! :D

Postat av: Olivia

Väldigt fint det blev! :)

Postat av: Emma

Bättre! :D

Var hittar du mönstrerna till dina bakgrunder? :)

Postat av: M*

Hoppas du får en fin tisdag!

Postat av: Sofia [fotoblogg]

Fint! (:

Postat av: alexandra | fotoblogg

jättesnygg design!

Postat av: emelie

sv: tack du!



Gillar designen! :)

Postat av: Madde

Super fin blogg! :)

Kram




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: