it is not easy when it is hard

Har mått piss de senaste dagarna för privata skäl , så bloggen har legat lite åt sidan.. Men nu kände jag att jag ville uppdatera så jag tog cykeln ut på en liten fotorunda idag :) Filmade även , ska se senare ikväll om jag kan klippa ihop något av de :) Jag har även suttit och svarat på alla frågor från frågestunden , svaren kommer komma upp ikväll :) Ha en fortsatt fin dag , pussar
Postat av: TILDASFOTO ♥

Jättefina bilder! Hur länge har du fotat egentligen? :)

Kram!

Postat av: Izabella

Fina bilder. :D

Postat av: Matilda

Har också haft det jobbigt ett bra tag nu. Är ej 100 % ännu men det har blivit mycket mycket bättre. Eftersom du skrev att det är privat så vet jag ju ej om vi har samma problem. Men jag antar det ;) Du ska se att allt kommer att bli bättre. Stressa inte på dig själv och låt det ta den tid det tar.

Försök att komma ihåg alla bra saker, t.ex. alla snälla kommentarer som kompisarna eller lärarna ger dig. Och prata gärna med dina närmaste vänner om dina problem. Kanske kan dom hjälpa dig?

Hoppas det hjälpte, men kanske är jag bara helt ute och cyklar ang. dina problem :3 Tänker på dig, även fast jag inte känner dig. Håller tummarna för att du snart mår bättre. Jag vet precis hur du känner dig!!

Mvh Matilda ♥

Postat av: Lovisa

Gud vad fina bilder! Älskar din design!

Postat av: Emma

Fina bilder! :)

Postat av: Fotoblogg - Josefin

suuper fina bilder! ♥ verkligen höstiga o fina!

Postat av: alexandra | fotoblogg

gillar sista bilden stort :)

Postat av: Emelie

Måste bara säga att du har en riktigt fin blogg och en hel drös med fina bilder :) Du är riktigt duktig!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: