Engelska muffins

Inca (min kompis) hade bakat AS goda Engelska muffins. Så jag fick receptet av henne för att testa själv :) Så idag gjorde jag dem , dom vart grymt goda. Har ni testat att baka Engelska Muffins någongång? ;) Kram så länge ♥
Postat av: HANNA

dagens blogg? allt du behöver göra för att vara med är att skriva "jag är med" i dethär inlägget:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-89.html#comment

Postat av: Ida

Har faktiskt aldrig testat engelska muffins.. men det kanske jag borde göra? Det ser riktigt gott ut iallafall :D

Postat av: Amanda

Kan du inte lägga ut receptet? Skulle vilka testa! ;)

Postat av: Amanda

Vilja*

Postat av: EMMIE

Riktigt fin blogg, med fina bilder!

Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

kan du inte lägga ut receptet? :D ser gott uuut hihi

Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

hej fin blogg, gör du bloglovin byten? :)

Postat av: HHANNAA - Foto/Mode/Vardag

vasego :D

Postat av: Emma

Jag har aldrig testat att göra det, men det är säjert jättegott! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: