Elin s / iiii


Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Elin S.

Man blir så glad utav att titta på bilderna på Elin , för hon är alltid så glad ;) hehe.. Tror dessa bilder är de sista jag har på henne faktiskt :/ Vart inte så många bilder denna gång , får se till att fota henne snart igen! :) Kanske ska planera in ett stockholms besök snart? Har några där uppe som vill bli fotade :) Mer om det återkommer , spännande va? ;) Nu ska jag ta ett varm bad , sedan plugga lite (igen!!!) Har sovmorgon imorgon , så hinner nog slänga upp ett inlägg innan jag drar iväg till skolan :) Ha en fortsatt fin kväll , så hörs vi imorgon! :)
Postat av: cherie

så fin blogg jag klickade in på :)

♥ kika in på min välgörenhetsblogg, för en unik och jordnära blogg. det lilla du gör som att klicka in, kan göra skillnad. Kram ♥ /cherie

Postat av: » Adriana, ACphoto.blogg.se

Jättefina bilder! :D Och bloggens nya designen blev aaaasfin

Postat av: ANNA'S FOTO

fina! :D

Postat av: Elin (på bilderna, så att du inte tror att jag är någon annan)

Jao du får baa skicka iväg ett sms till mig när du vill fota :) hehe ska försöka vara seriös nästa gång :P <3

Postat av: Emma

Fina bilder (:




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: