Ear cuff från alexinn.se

Denna snygga ear cuff fick jag hem från alexinn.se! Super snyggt och enkelt , passar nästan till alla outfits :) Kommer användas flitigt i höst , tusen tack alexinn.se! Hon har även andra snygga Armband , ear cuffs , Halsband & ringar m.m i hennes webbshop , så kolla in den!
Postat av: lindafransson

snygg den var :)



Postat av: ladymuffin

hur snygg som helst! ;D

Ha en fortsatt bra lördag! Hoppas kvällen blir fin!

Postat av: Matilda

så snyggt!

Postat av: Fanny

Önskar att jag inte lät mina hål i öronen växa igen haha (fast jag tog dom typ i fyran), hade lätt köpt en såndär earcuff isåfall!

Postat av: Izabella

Jättesnygg!

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

Postat av: Emma

Gud vad fin! :)

Postat av: E m m a E n g q v i s t - Fotoblogg ♥

Skitcoola! :') Älskar dina bilder, dom är awesome!

Postat av: Pablo Nutti

Grymt fin blogg och sjukt fina foton!

Postat av: R I H A M S (riham)

SkItCoOl!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: