Celine VZ

Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Celine VZ.

Några bilder som jag tog för ett tag sedan , med mitt 50mm objektiv (Det gamla). Imorgon ska jag ta tåget in till stan för lite shopping och träffa denna sötnos Cicci , Innan hon åker till spaninen på onsdag! Ska inhandla lite nya saker till hösten. Har massvis utav plugg denna vecka , så måsteeeeee plugga nu. Kram på er så länge ♥
Postat av: Y A S S E

Här är sidan :)

http://www.pieceofnorway.se/

Dock är alla storlekarna slut :( Men jag tror att de får in flera snart :)

Postat av: steffi

var gärna med i dagens blogg :)



http://shoppahollys.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html#comment

Postat av: Sandra

följas på bloglovin? :D

Postat av: jennifer / photography

Tusen tack!

Fint självporträtt i din header!

Postat av: Denise

Sv: Så lite så:)

Postat av: Emma

Jättefina bilder :)

Postat av: Rebecca Rehn { F O T O }

Jättefina bilder! :)

Postat av: My

SNYGGA BILDER!! WOW

Postat av: alexandra | fotoblogg

snygga bilder!

Postat av: E M M A

Fin! :D

Postat av: Nathalie

vackra bilder:)

hur är läget denna tisdag?:D Har du också sol?

Postat av: Siri

Fina bilder! :)

Postat av: ONLYPAULINAA [PHOTOBLOG]

SV: Tack desamma!:)

Postat av: Olivia

Vad tycker du om min nya ear cuff?

Postat av: elinlicious

Superfina bilder!

Har du gjort din design själv?

Postat av: R I H A M S (riham)

kan inte du berätta mer om vad som händer i skolan?

Postat av: beccis

hur har du haft det idag? :)

Postat av: Rebecka [FOTO]

Hej!



Kan inte du lägga ut hur man får så att bakgrunden kanske börjar med något mönster, men sedan tonar ut i färg, och sen hur man får så att kommentarerna är sådär inramade som du har? Tack på förhand! :)

Postat av: Izabella

Fina bilder. :)

Postat av: ladymuffin

fina!!

Önskar dig en fin fortsatt dag! Kramar!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: