Ändringar i desingen

Har suttit och ändrat lite små saker i designen som header , menybilder & menyikoner m.m. Nu har jag också lagt till en twitter ikon så flera kan hitta till min twitter :) Designen är bara tillfällig eftersom jag tycker de är nånting som fattas , men kan inte komma på vad? Men jag vill självklart veta vad ni tycker om den nya designen? :D Kram så länge ♥
Postat av: Sofie [fotoblogg]

Jättesnyggt! Jag har också ändrat design, vad tycker du? :)

Postat av: Anonym

Superduper fin! :D

Postat av: felicia -

fint!

Postat av: felicia -

hehe ingen fara =)

kram

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Sv: Tack! :D

Postat av: li - hobbyfotograf

åh, jättefint! :)

Postat av: iiiden med 3 i

hoppas du haft en bra dag!:D

kram

Postat av: Sofie

snygg! :D vart är dina bakgrunder ifrån? :D

Postat av: julia

Hur gör man för att få de där ikonerna ;) twitter mm . kram :)

Postat av: julia :]

skitsnyggt :]

Postat av: Emma

Jättesnyggt! :D

Postat av: KAROOFOTO -

fin, blev lite höstigare nu :)!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: