VINTER DESIGNEN UPPE NU!

Äntligen har jag fått till Vinter Desingen så som jag ville ha den, Känns sjukt att vintern redan är här.. Kommer även lägga till lite saker i desingen när julkalendern börjar den 1:a december ;) Tryck på f5 om du inte kan se!

Vad tycker ni om Vinter designen? :D
Postat av: Emelie

skit fint! ser dock konstigt ut när man ska kommentera :/ då kommer din gamla header upp oxå osv..



hur ser min nya ut ?=)

Postat av: li - hobbyfotograf

jättefin! :)

ha en fortsatt bra kväll!

Postat av: EMMA

Otroligt fin! :D

Postat av: tild▲'s foto

Jättefint! :)

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Fint!

Postat av: Anna

så härlig design! liknar nästan min jag håller på med :D jag vill ha juuuuuul!

Postat av: LOVISA PHOTOGRAPHY ♥

Fint!

Postat av: Amelia ♥ [Foto & vardag]

Jätte fin!

Älskar den gråa färgen ! :D

Postat av: sofie andersson

Tycker den var jättefin! =)

Ska du göra idag då?

Postat av: madde

sjuukt fint!!

Postat av: » Jarinafoto

Grymt fiiiin! <3

Postat av: S A R A J U U SO

hur gör du en sned bild i menyn? och så den går över menyn?? kram!

Postat av: ebba (:

mysig :)

Postat av: LJ photos&texts

Sjukt fin är den verkligen!

Postat av: sedanur

Sv - Tack så mycket! :)

Postat av: carro öhman

Hej fina du! Vilken härlig lagom juldesign, är det bra med dig? kram

Postat av: Nathalie

Älskar bakgrunden! Har du gjort den själv? :O




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: