Tuesday

Bild 1, Några gulliga mössor som cicci och jag hittade i stan. Bild 2, Ljus mys! Bild 3, Skype med cicci. Bild 4, Någon Random bild på mig :) Slutade skolan 2 idag och sen dess har jag suttit och snackat med Cicci skype. (Jag heter Annnaiz för er som vill lägga till mig) Ska snart ta tag i pluggandet till So provet jag har imorgon :/ Har inge mera att komma med just nu, vi hörs när vi hörs. Pussar ♥
Postat av: CICCI

Postat av: AMMMANDA - foto

Hej! Fin blogg & gillar juldesignen riktigt mycket, kramis! :)

Postat av: LINN - foto & vardag

Sv: Varsågod! :)

Postat av: lovisa [foto & vardag]

i vilket ''program'' tar du dina bilder?

Postat av: Anna

gud så fin header!

Postat av: Hanna

du, den har inte kommit än? :/

Postat av: FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: tack så mycket :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: