Stockholm by night

Photographs&Editing: Annis (ME)

Älskar Stockholm på kvällen, så sjukt mysigt! Vårat hotell rum låg högt uppe och vi hade jätte fin utsikt över staden, Vi satt nästan på fönster brädan hela kvällen och glodde ut.. Älskar't! ♥
Postat av: » Jarinafoto

Bokeh <3

Postat av: Anonym

Ville bara säga att när man går till inläggssidan så ser man inte inlägget bara andras kommentarer, därför då man följer din blogg via bloglovin och klickar på inlägget så kommer man ju direkt till inläggssidan och då kan man inte läsa inlägget utan man måste gå till startsidan. Jag använder Safari. :)



Men din blogg är verkligen jättebra och du fotar superbra!



Såhär ser det ut: http://i40.tinypic.com/mq2j6.png

Postat av: EMMA

Riktigt fina bilder! :D

Postat av: Nelly&Emelie

Fina bilder!:)

Postat av: MsSophie

Fina bilder :)



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

Postat av: Alice

Har mailat din angående design! :)

Postat av: tilda

fina bilder!



men hur gör man så att header bilderna ändras? har aldrig lyckats med det....

Postat av: EllenOtendal

Så himla fina bilder! :)

Postat av: rebecca!

vilka fina bilder! :) gillar också sthlm på kvällen!

Postat av: ammmanda - friidrott & foto

Haft en bra dag? :))

Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

Superfina bilder! :)

Postat av: Maja

Wow! Din blogg är jättebra! =D Allt du skriver är såå bra och såå roligt att läsa! :) Jag läser många bloggar och även den här,den äger! ;)

Postat av: Tess

Hejhej!

För ett tag sedan bestämde vi att vi skulle göra ett bloglovinbyte, har ingen aning om du kommr ihåg det, men iaf, haha!



Nu är det dock så att jag följer fler än vad som följer mig (på mina byten alltså) och jag undrar om du skulle vilja kolla om du följer mig?



Guld värt! Tack så mycket, kram Tess

Postat av: LJ photos&texts

Så fina bilder du har tagit!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: