color or black and white?

Gillar denna bild på Cicci grymt mycket, men kan inte bestämma mig om jag ska ha den med färg eller svartvitt. Vad tycker ni? ;)
Postat av: » Jarinafoto

Svartvit skulle jag säga :)

Postat av: lovisa [foto & vardag]

Båda var jättefina! :)

Postat av: EMMA

Hmm, båda är lika fina faktiskt! :)

Men på något vis tycker jag ändå att jag gillar den svartvita mer!

Postat av: johanna

färg! det blev sngg färg p ögonen då :)

Postat av: ladymuffin

så fina ögon! :D

Postat av: N I K O N P H O T O O '

jättefin blogg med fina bilder! :)

Postat av: Linnea (FOTO)

Postat av: Linnea (FOTO)

Jag tycke4 nog den svartvita, men det är ju bara min åsikt ! :D

Postat av: linnea holmdén (hobbyfotograf)

fin blogg , allt bra? :)

Postat av: Josefina

Har du redigerat hennes ögon eller är de så blåa ?

sjuuukt fina !

men jag tycker färg, helt klart, fast båda var grymt fina (:

Postat av: Hanna

Varsegod!

Postat av: [ J E S S I C A ] - mitt liv bakom en kamera

Båda var jättefina, på sitt eget sätt! Men måse nog säga den i färg ändå! :) Annars så älskar jag din blogg! Designen är jättefin och du fotar hur bra som helst, fortsätt så! :D

Postat av: LJ photos&texts

Jag måste nog säga att båda är fina på sitt eget vis, men att den svartvita blir finast om man måste välja. :)

Postat av: Sanna

färg :)

Postat av: Towe

Fina! Gillar den i färg mest :)

Postat av: Victoria (fotoblogg)

alltså båda är jättefina...men färg då om jag måste välja =)

Postat av: emma- photo and a little bit of hope

åh både är jättefina men jag älskar svartvita foto så väljer det svartvita :)

Postat av: viiktoriia - fotoblogg

Hej, har du redigerat bilden?

Isf vilket program andvänder du när du redigerar?

jätte fin bild!!

kram ♥

Postat av: thea

av någon anledning gillar jag nästan alltid porträttbilder mer i svartvitt! men båda var fina!:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: