Celine von zeipel

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Celine VZ.

Har precis haft en plåtning med Cicci, vart sjuuukt nöjd med bilderna! :) Cicci är så sjukt fin också! Vi ska snart dra iväg och träffa kompisar, så detta blir allt för mig idag! Vi hörs när vi hörs ♥
Postat av: Sofie [fotoblogg]

Fina bilder :)

Postat av: Linnea

Hur gjorde du så att bilden i menyn längst upp ligger över på båda sidorna?

Hoppas du kan hjälpa mig för jag har letat efter svar länge!

Kram

Postat av: EMMA

Så fina bilder, den sista är nog min favorit! :)

& så söt är hon!

Postat av: Mathilda

Kan du inte fråga vad Celine köpt sin rosa tröja som hon har på dessa foton? Så grymt snygg :)

Postat av: LJ photos&texts

Så fina bilder med ljuset, färgerna, allt! :D

Postat av: Anonym

Hoppas du haft en trevligt lördagskväll ? :)

Postat av: lovisa [foto & vardag]

så söt hon är, och alla bilderna blev fina. Speciellt den sista

Postat av: Emelie

Fina bilder!!

Postat av: Anonym

Så fina bilder! :D

Postat av: Tea

Gud så fina bilder!

Älskar verkligen den understa! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: