The girl with the hat


Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Celine

Här är två av bilder från plåtning här om dagen med Cicci , Stället vi fotade på var jätte fint. Lite jobbigt att det var vid väg kanten , men det gick bra endå. Så var det jäkligt varmt också , men cicci var jätte duktig och klarade av det endå! :) Har nog fått mig några nya favorit bilder , vilken gillar ni mest? :)
Postat av: lovisa [foto & vardag]

Båda är sjukt fina! ;O

Postat av: EMMA

Din blogg är värkligen jättebra! :)

Gör du bloglovin-byten? :D

PS; Det är jag som är emmajuliia på twitter ;))

Postat av: Nellie :D

Den översta är sjuuukt fin :o

Kram!

Postat av: li - hobbyfotograf

jättefina bilder! :)

Postat av: alexandra | fotoblogg

jättefina bilder!

Postat av: Emelie

Finfina bilder :)



sv: följer dej oxå nu! :)

Postat av: madde

båda är sjukt fina men den andra är bäst! ;)

Postat av: EMMA

sv; Ska vi följa varandra via bloglovin'? :D

Kram.

Postat av: EMMA

sv; Jag följer dig nu :)

Okej, men det visas inte att du följer mig? :/

Postat av: Maja | Photography

Jättefina blder!

Postat av: Tea

Jättefina bilder! :)

Postat av: Maja J (photobytekla)

Riktigt fina bilder! Hon e verkligen grymt fin och du är en jättebra fotograf! Redigerar du mycket i dina bilder? Båda var fina men jag gillar den längst upp mest! Kraam <3

Postat av: Sissi

vackra bilder :)



sv: tack! :)

Postat av: Ida Skeppström | FOTO♥

Hur redigerar du så att huden blir så len och fin ? :)

Postat av: NRphotos

mycket fina porträtt bilder! :)

Postat av: anna

Så himla fina bilder. Duktig du är!

Postat av: Sofia [fotoblogg]

Fina bilder! (:

Postat av: D A H L É N

sist bilden var super fin :)

Postat av: Fotoemilia

Härliga bilder :)

Postat av: lovisa //foto

jättefina bilder!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: