Solnedgång - Tidsinställt inlägg.

Det var trots allt tur att jag orkade dra mig ut och fota lite i solnedgången. Den första bilden är helt klart min ny favorit ;) Älskar att fota i motljus , färgerna och allt blir så himla fint då! :) Just nu är jag nog framme i stockholm och går runt lite i stan med min pappas tjej , Ni kan följa mig på twitter istället där jag uppdaterar nästan hela tiden (länk)Ha en fortsatt fin dag , pussar
Postat av: Tilda

Fin blogg! :)

Postat av: Ida

Gud vilka fina bilder! Särkilt den översta :) Kan du inte visa i ett videoinlägg hur man tar bilder i motljus? Skulle vara jättekul :D

Postat av: Beatrice

ååh vad härliga motljusbilder!

Postat av: Hanna

var med i veckans blogg tävling på min blogg,lycka till! :)

Postat av: Sofia [fotoblogg]

Jättefina bilder! (:

Postat av: alexandra | fotoblogg

jättefina bilder!

Postat av: Nea

SV: Tack så mycket! Såg att du skrivit på min förra blogg lightray.blogg.se. Måste bara säga att dina bilder är otroligt fina, grymt! :>

Postat av: Rebecka

Jättefina bilder verkligen!

Vad heter effekten ? :)

Postat av: HHANNAA - Foto/Mode/Vardag

riktigt fina bilder! första bilden är verkligen super fin! du är grymt bra på att fota tjejen :)

Postat av: Nellz

Hej, har du ditt 50mm objektiv på bilderna? Eller vilket har du? Btw, GRYMT fina bilder 8D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: