Små ändringar i designen

Var och fotade Cicci på ett jätte fint ställe idag , så jag var tvyngen att ta lite ego bilder också ;) Så det fick bli en ny header och nya bilder i menyn! :) Jag gillar de nya skarpt , vad tycker ni? :) Om ni inte kan se ändringarna tryck på F5!
Postat av: julia

Super snygga bilder tjejen! :D kram

Postat av: ▲ Olivia Ljungberg

det blev jättefint!

Postat av: Moa

Vill du gästblogga i min blogg när jag är på handbollsläger? Isf skicka det du vill skriva till [email protected] du kan skriva om din fritid, något speciellt som hänt dig, ja du kan skriva om precis allt! :) Om du skulle vilja detta kan du som sagt skicka det till [email protected] ;)

Btw: Designen blev jätte snygg! ;)

KRAM!

Postat av: PHOTOBYMADELEINE -

Sv: Så lite så! Vad fin nya designen blev :)

Postat av: Nellie :D

Oj! Vad fint det blev :]

Postat av: Danno- En foto & vardagsblogg

sv; haha okej :D vet du om det finns där nära någonstnas nån fotoaffär?:D

Postat av: Filippa [hobbyfotograf]

Älskar det! :D Grymt Snyggt!

Postat av: li - hobbyfotograf

det blev jättefint! :)

Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Jättefint!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: