RED LIPS / INCA DEL 3

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Inca CameraEquipment: Nikon d3000 / nikkor 50mm
Postat av: alexandra | fotoblogg

fina bilder!

Postat av: photosbydavid - p h o t o g r a p h y

Jättebra bilder :)

Postat av: AUTOFOKUS.blogg.se [Foto, Design & Vardag]

Fina bilder!

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Dagens blogg på min blogg!:D Skulle vara roligt om du ville vara med!:D



SPAM ÄR TILLÅTET!



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

Postat av: Annas glada fotoblogg

De här bilderna är magiska! Ljussättningen och bakgrunden... allt ser fantastiskt ut! Och modellen... det är hon som är så fin i rött läppstift!!! :)

Postat av: lina - en vanlig liten fotoblogg

fin blogg, lust att följa varandra via bloglovin? :D



eller varför inte va med i min fototävling?

http://lifeaslinaa.blogg.se/2011/july/foto-tavling.html

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Underbara bilder! =)

Postat av: lovisa [foto & vardag]

kan jag ställa lite frågor till dig om din blogg & dig?



ska ha de till mina bloggtips, skickar isåfall ett mail till dig imorgon med frågorna

Postat av: l e l l e s f o t o

Hej Anna! Jag klickade in på din blogg utan anledning och jag fastnade direkt. Så himla härliga bilder tar du och designen är jättefin! Du har verkligen utvecklats också, kollade nyss in de första bilderna som du lagt upp på bloggen, vilken förändring och det är verkligen jätteroligt att se! Superglad att jag äntligen hittade en blogg som jag fastnade för. Ha det bra så hörs vi! Kramar ♥

Postat av: lovisa [foto & vardag]

är du sugen? :)

Postat av: Anonym

Svara gärna i ett inlägg! :)



Hur får du sånt fint ljus i dina bilder? Använder ni reflexskärm? vilken inställning hade du på kameran? Hur stor bländare? Iso? Kram :)

Postat av: lovisa [foto & vardag]

*sv;*ok vad kul! :D

Postat av: ebba

har inca blogg och i så fall vad heter den?:D

jätte fina bilder!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: