Pappas födelsedag



Jag åkte en sväng till sommarstugan igår för att fira Pappas födelsedag :) Fast nu är jag tillbaka hos Cicci igen , imorgon åker Cicci och jag hem till mig och spenderar veckan hos mig istället! :) Har några gryma saker planerade , som jag även tror ni kommer gilla ;) OCH så vill jag ge alla mina tankar till de drabbade i norge! Tenn et lys for Norge ♥

Postat av: Foto blogg - Josefin

hääärliga bilder ;'D

Postat av: e e m m a f o t o [fotoblogg]

mysigt!

Postat av: Jessica

Varsågod :D

Postat av: Emilia-10 årig fotograf

SV:Okej, det var ju synd!

Men vi får väl hoppas på det bästa!

Postat av: ▲ elin

ingaproblem, allt bra med dig? :)

Postat av: Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

sv: :)

Postat av: Emilia

Vad har du för typsnitt i din rubrik och har du bold eller normal?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: