Önskeinlägg: Mitt rum

Någon som ville att jag skulle visa lite bilder från mitt rum (igen)! Jag målade ju om mitt rum för inte så länge sen till vit från blått :) Gillare skarpt! Vad har ni för färg på era rum? :)
Postat av: Linneas vardag

Vad fint ditt rum är! :)

Postat av: Sofie

snyggt! mitt är vitt med lila detaljer! :)

Postat av: ssandraess

Snyggt rum :)

Mitt rum är vitt, med en röd fondvägg och 5 stycken svarta gardarober.

Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Va fint rum du har! Just nu har jag blått (ful mörkblå) men nu om någon vecka ska vi göra en snygg fondvägg med vita väggar runt ;)

Postat av: Casowa

Jäklar vad städat och fint du hade det, haha. Nu blev ju jag avis och känner mig tvungen att städa här imorgon när jag kommer hem ifrån jobbet... XD

Själv har jag ganska nyligen målat om det vitt och svart inne i min klädkammare och här i själva sovrummet har jag två väggar bruna och två med tapeter i en beige färg med lite brunaktiga detaljer. (: Gillar båda två ganska mycket om jag ska vara ärlig, dock syns det på min inredning att jag är väldigt efterbliven av mig och inte vill växa upp, haha... (x

Postat av: Anonym

fint rum juu :o

mitt är mörklila .. :p

Postat av: alexandra | fotoblogg

riktigt fin och mysigt rum du har!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: