Onsdag

Ganska irreterande att jag håller handen i fickan på varje bild.. haha. Fick några önskemål om att jag skulle lägga upp mera "outfits" , Så här kommer dagens :) Linne från H&M , shorts från Mixis (lånat av mamma).  Är grymt fotosugen så jag ska ta mig en liten promenad med kameran nu , pussar
Postat av: Frida

Awesome blogg !

Haft en bra dag ?

Postat av: Bella

Hey dude! :D Var med och tävla om TVÅ par märkestrosor i valfri färg från HankyPanky (värde 400 svenska riksdaler). Dom är så stöört snygga sköna, och är dessutom alla grabbars favoritplagg höhö :D Klicka här för att läsa mer:

http://bellzors.blogg.se/2011/july/utkast-juli-11-2011.html#comment

Postat av: Jennifer

Skulle vara jättesnällt om du ville rösta på min klänning jag tävlar med på nelly.com. Sömnad och design av klänningar betyder allt och framtiden för mig. Så skulle betyda JÄTTEMYCKET om du ville hjälpa mig att sätta en femma på denna klänning,



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o#Gallery



Dessutom får man länk i menyn efter varje gång man röstat och det kan du göra varje dag! Kommentera bara efter varje gång så fixar jag länken. Tack i förväg <3

Postat av: Rebecca!

fint!

Hoppas du haft en grym onsdag! :) kram

Postat av: photograph!

enkelt, men skitsnyggt :)

allt väl annars? :-)

Postat av: Rebecka [FOTO]

Supersnygg outfit. :)



Juste, har fått hem fingerklockan nu! :D Hehe ^^ Tack återigen ;)

Postat av: alexandra | fotoblogg

snyggt!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: