Inca del 4

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Inca CameraEquipment: Nikon d3000 / nikkor 50mm

Jag hade helt glömt bort bilderna på Inca från Värmland ;)
Postat av: Sandra

Jätte fina bilder :) Jag har nominera dig i blog awards i kategorin "Årets blogstar" , Det är du värd! :DD

Postat av: n i k o n s p h o t o ♥

Sv: Tack! Dina bilder va ju också riktigt häliga! :)

Postat av: L I N N

sv: Tack! :D

Postat av: Hanna

Ellerhur ;)

Jag har kollat igenom din blogg lite nu och du tar jättefina bilder verkligen! :D

Postat av: Maja [Fotoblogg]

Sv; Åhh vad glad jag blir! Taaack! :D



Du har jättefin blogg, och tar superfina bilder! :P Följa varann via bloglovin? :D

Postat av: becca

svar: Tack ! :)

Postat av: Fotograf Sandra Kantojärvi

Sv; Tack! Desamma ;)

Jätte fina porträtt du lagt upp i bloggen :)

Postat av: Jenny

sv; Tack så mycket! :) Fin blogg!

Postat av: ellen// fotoblogg

Sv: tack!♥

Postat av: ♥ majjin.se

svar: jag har köpt ett eget domän :)

Postat av: Maja [Fotoblogg]

Sv; Premurerar på din fina blogg nu! :D

Postat av: ebba

gud vilka fina bilder!

Postat av: Malin

Ja verkligen!! :)



Fina bilder du har tagit!! :)

Postat av: Katarina

Verkligen söt blogg och superfina bilder!



Tack snälla för din fina kommentar hos mig ;)

Postat av: Tilda ~ Foto

Sjukt fina bilder! Hur länge har du fotat? :)

Postat av: Malin - Altariel

Jätte fina bilder och blogg :)

Postat av: photograph!

sjukt fina bilder du tar :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: