Gult

Köpte denna Gula klänning när jag var i stan med Cicci här om dagen.. Klänningen är från Gina Tricot för endast 49kr. Sommar rea , Me like ;) haha.. Har även beställt hem lite från H&M's sommar rea , Och så ska jag iväg på en shopping runda i stockholm i helgen. Blir mycket shopping för min del alltså ;) ME LIKE ♥ Har ni handlat mycket på sommar rean än? :)
Postat av: e e m m a f o t o [fotoblogg]

har handlat för mycket, över 2000 kr på en vecka. Mit bankkort no likey haha :(



Vill du få din bild publicerad i min blogg? I sånna fall var med i "Veckans Bild"! skicka din bild (som ska vara minst 660px bred) till [email protected] och märk mejlet med "Veckans Bild"

Ha en bra dag i övrigt!

Postat av: lina - en vanlig liten fotoblogg

jätte fin, gillar färgen.

hade själv funderat på att köpa den där! :)

Postat av: Anonym

Fin!:)

Postat av: Tea

SV: Tack så mycket!



Superfin, snyggt med skärpet till också :)

Postat av: Wilma

Gud vad fint, jag vill bara ha det! älskar den färgen ♥

Postat av: Sanna

Fint :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: