förbokat

Jag fick ett tips om en mode sida som heter Misbella.se , Där man kan shoppa online! Man kan även förboka några av deras nya sommarkläder som inte kommit ut än. Jag har förbokat denna tröja (länk) , eftersom den var perfekt till slutet av sommaren.. Produkterna kommer komma in i lager den 31 juli , så det är inte så lång tid kvar :) Juli/Augusti är en mördar månader för min plånbok , jag shoppar massor på sommar rean och även bland de nya sakerna som kommer in.. Jag som tänkte försöka spara till ett nytt objektiv , ähh shit the same ;) haha , Känner ni igen er? ;)
Postat av: ida

haha, jag tänkte också spara till ett objektiv, men det går ju bara inte, hahah!

Postat av: Julia

Oh riktigt fina kläder där faktist! Ska nog också ta och förboka nånting från dem :) mycket fina klänningar också på missbella

Postat av: cecilia

Shopping kan man inte få nog av!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: