Celine del 4

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Celine CameraEquipment: Nikon d3000 / nikkor 50mm

Dessa är nog favorit bilderna av dom jag tog på Cicci förra veckan , Eller , hmm jag kan faktiskt inte bestämma mig ;) Vad tycker ni?
Postat av: Viktoria - Foto & Böcker

Otroligt fina bilder. :)

Postat av: Rebecka [FOTO]

Den översta är klart snyggast ;)

Postat av: Mathilda

Sv: Tack så hemskt mycket! :)

Postat av: Eriica (baaraeriica.blogg.se.se <3

hejj jag undrar bara om du skulle kunna hjälpa mig men en sak.

jag får en grå ram runt mina bilder när jag laddar upp dom i inläggen osv, och jag vet inte hur man får bort den..

kan du hjälpa mig? <3

Postat av: Theresia

Den sista är min favorit! :)

Postat av: Pablo Nutti

Sjukt fin tjej :D



Älskar ögonen hehe :$

Postat av: Towe

fina bilder! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: